Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه برگزار شد که در حساس‌ترین بازی، تیم صدرنشین گیتی پسند در قزوین برابر کراپ الوند با نتیجه پرگل ۴ به ۶ شکست خورد.

کراپ نیمه نخست را با سه گل به سود خود به پایان رساند و در نیمه دوم هم برتری خود را به گیتی پسند تحمیل کرد. در دقایق میانی نیمه دوم، محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن گیتی پسند با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود خوراکچی سرمربی تیم کراپ هم در ثانیه‌های پایانی این بازی از داور کارت قرمز گرفت.

این پنجمین برد متوالی کراپ از زمان شروع نیم فصل دوم لیگ برتر با هدایت محمود خوراکچی است. با این نتیجه گیتی پسند با ۴۳ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و کراپ با ۴۰ امتیاز خودش را به رده دوم جدول رساند.

در دیگر بازی حساس امروز، مس سونگون در کرج میهمان مقاومت البرز بود که این مسابقه با باخت ناباورانه مس همراه شد. مقاومت که در این فصل یقه تیم های بزرگ جدول را گرفته است، این بار مس را با نتیجه 4 بر 1 شکست داد تا مسی ها رده دوم جدول را از دست بدهند و به رده سوم سقوط کنند.

وحید شمسایی که اخیراً به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب شده است، برای تماشای این مسابقه در سالن حضور داشت.

همچنین تیم سن ایچ ساوه که تا پیش از بازی‌های امروز در رده سوم جدول قرار داشت، برابر فردوس قم به تساوی ۲ - ۲ رسید و یک پله در جدول رده بندی سقوط کرد.

نتایج کامل هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال به این ترتیب است:

* کراپ الوند ۶ - گیتی پسند اصفهان ۴

* مقاومت البرز - مس سونگون

* چیپس کامل مشهد ۱ - زندی بتن کلاردشت ۷

* سن ایچ ساوه ۲ - فردوس قم ۲

* فولاد زرند ۳ - راگا شهرری صفر

* سپاهان اصفهان ۲ - شهروند ساری صفر

* فرش آرا مشهد ۵ - حفاری اهواز ۴

کد خبر 5400784 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال کراپ الوند وحید شمسایی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان سردار آزمون حذف استقلال و پرسپولیس فوتسال یحیی گل محمدی وحید شمسایی گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

نماینده بسکتبال ایران نخستین بازی خود در فینال سوپر لیگ غرب آسیا را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد برابر نماینده ایران به پیروزی رسیده و یک بر صفر سری را پیش بیفتد.

تیم شهرداری گرگان که تا پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب برابر میزبان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ شکست خورد.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد تا در پایان این دیدار با اختلاف ۳۵ امتیازی، تن به شکست دهد.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. 

با باخت امروز شهرداری گرگان، نماینده ایران برای حفظ شانس قهرمانی خود، باید بازی بعد که در تهران برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر گذاشته و سری را یک بر یک به تساوی بکشد.

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم)

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم)

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم به صورت تک بازی میان تیم‌های ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که تیم لبنان، با شکست حریف خود عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان