Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@02:11:53 GMT

آشنایی با پلتفرم Oasis Network (اوسیس نتورک)

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۶۹۲۶

آشنایی با پلتفرم Oasis Network (اوسیس نتورک)

اکوسیستم Application Partners & Integrations Node Operators University Program Block Explorers & Leaderboards Developer Tooling Ecosystem Grants Security Wallets & Custodians Select Backers افراد کلیدی و تیم Oasis معرفی کوین Rose Rose را در کدام کیف پول‌ها می‌توان نگه‌داری کرد:

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ شبکه‌ای طراحی شده برای بازگرداندن کنترل و مالکیت داده‌ها به کاربران، در حالی که از برنامه‌های کاربردی جدید در امور مالی باز و غیرمتمرکز  defi و داده‌های باز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبکه Oasis یک شبکه لایه 1(Layer 1)،است و دارای دو جزء اصلی، لایه اجماع و لایه ParaTime است.

- لایه اجماع دارای مقیاس‌پذیری با توان بالا و ایمن است که توسط مجموعه‌ای غیرمتمرکز از گره‌های اعتبارسنجی (node)  اجرا می‌شود.

مقیاس‌پذیری چشمگیر شبکه Oasis از طریق مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته به دست می‌آید که سرعت تراکنش سریع‌تر و توان عملیاتی بالاتری را نسبت به سایر شبکه‌ها ارائه می‌دهد.

- لایه ParaTime میزبان بسیاری از زمان‌های اجرا موازی (ParaTimes) است که هر کدام یک محیط محاسباتی تکراری با حالت مشترک را نشان می‌دهند.

ParaTime می‌تواند مقیاس‌پذیری و حریم خصوصی را به طور هم‌زمان برای اولین بار در دیفای اجرا کند.

از قابلیت‌های دیگر این شبکه تفکیک اجماع و تشخیص ناهماهنگی و قراردادهای هوشمند محرمانه است.

تفکیک اجماع: با جدا کردن ParaTimes از لایه اجماع، چند ParaTimes می‌توانند تراکنش‌ها را به صورت موازی پردازش کنند، به این معنی که حجم کاری پیچیده پردازش شده در یک ParaTime، تراکنش‌های سریع‌تر و ساده‌تر در دیگر ParaTime را کاهش نمی‌دهد.

 

تشخیص ناهماهنگی: تشخیص ناهماهنگی شبکه، Oasis را کارآمدتر از شاردینگ و پاراچین‌ها می‌کند.

قراردادهای هوشمند محرمانه: شبکه Oasis از قراردادهای هوشمند محرمانه پشتیبانی می‌کند این قابلیت اجازه می‌دهد تا داده‌های حساس توسط Dapps استفاده شود و موارد استفاده جدید و برنامه‌های کاربردی فناوری بلاک‌چین را باز کند.

عصر جدیدی برای بلاک‌چین

طیف وسیعی از موارد استفاده جدید در بلاک‌چین داده‌های شخصی است مانند شماره اجتماعی، صورت‌حساب‌های بانکی، اطلاعات بهداشتی.

شبکه Oasis امنیت این موارد را برعهده می‌گیرد، چیزی که در سایر شبکه‌های لایه 1 بسیار خطرناک است.

ویژگی‌های منحصر به فرد حریم خصوصی آن نه تنها می‌تواند DeFi را متحول کند، بلکه نوع جدیدی از دارایی دیجیتال به نام داده‌های Tokenized را نیز ایجاد می‌کند که می‌تواند به کاربران اجازه دهد کنترل داده‌هایی را که تولید می‌کنند در دست بگیرند و برای به اشتراک گذاشتن آن‌ها با برنامه‌ها پاداش دریافت کنند.

ایجاد اولین اقتصاد داده مسئول.

 

 

 

 

اهداف شبکه اوسیس:

در اینجا خلاصه‌ای سریع از اهداف سه ماهه آینده که شبکه Oasis روی آن تمرکز کرده را آورده‌ایم:

- یک SDK کاملاً جدید که توسعه ParaTimes را استاندارد می‌کند، ساخت ParaTimes جدید را آسان می‌کند و به ParaTimes اجازه می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

- پشتیبانی از IBC که امکان ارتباط آسان با شبکه‌های دیگر را با استفاده از پروتکل فراهم می‌کند.

- مجموعه جدیدی از کیف پول‌های Oasis-first که هم مبتنی بر وب هستند و هم به عنوان افزونه کروم به راحتی قابل دسترسی هستند.

- ابتکارات جدید مانند برنامه کمک‌هزینه 1.5 میلیون دلاری برای ایجاد صرافی غیرمتمرکز خصوصی. صرافی غیرمتمرکز (YuzuSwap) خدماتی همچون کسب پاداش از استخرهای نقدینگی و معاملات فردبه‌فرد (P2P) را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

 

چشم‌انداز شبکه اوسیس: شبکه Oasis یک پلتفرم بلاک‌چین با رشد سریع است که می‌خواهد برخی از بزرگ‌ترین چالش‌های اتریوم را حل کند، سرعت، هزینه، امنیت از کلیدی‌ترین مواردی است که شبکه oasis می‌خواهد آنها را در آینده به چالش بکشد و تبدیل به برترین پلتفرم بلاکچینی دنیای رمزارز باشد.

اکوسیستم

شبکه Oasis دارای یک اکوسیستم قوی و رو به رشد از مشارکت‌کنندگان و شرکا است.

Application Partners & Integrations

Node Operators

University Program

 

Block Explorers & Leaderboards

Developer Tooling

 

Ecosystem Grants

Security

Wallets & Custodians

Select Backers

 

به دلیل نکات مثبت موجود در این رمزارز و تکنولوژی خاص شبکه اوسیس شرکت‌ها و افراد مهمی روی این پروژه آینده‌دار سرمایه‌گذاری کرده‌اند برای مثال در همین اواخر آزمایشگاه بایننس 200 میلیون دلار در این شبکه سرمایه‌گذاری کرد، از دیگر سرمایه‌گذاران مطرح در این رمزارز می‌توان به شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر آندرسن هوروویتس بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایالات متحده اشاره کرد.

افراد کلیدی و تیم Oasis

Borivoj Cos- (بوریویج کاس) مدیرعامل و طراح اصلی، کارشناس حقوق اداری، با بیش از 30 سال تجربه مرتبط در حمایت از پیش‌نویس و اجرای قوانین برای بهبود چارچوب قانونی خدمات ملکی، رویه‌های اداری و ارائه خدمات در بخش دولتی و همچنین تجربه در بخش خصوصی.

Gina Tiriakidou- (جینا تیریاکیدو) مدیر بازاریابی، یک مشاور باتجربه، استراتژیست و رهبر بازاریابی بلاک‌چین. سابقه موفقیت‌آمیز در ایجاد سازمان‌های بازاریابی جهانی.

 Ekin Tuna (اکین تونا) رهبر توسعه کسب و کار، کارشناس علوم کامپیوتر بنیان‌گذار شرکت ChainSlayer است.

 Andreja Cavnik (آندریجا کاونیک) رئیس منابع انسانی، یک مربی اجرایی حرفه‌ای دارای گواهینامه ICF PCC و یک استراتژیست کسب و کار، و مربی تحول فرهنگ در شرکت‌های Fortune 500 .

 

معرفی کوین Rose

Rose رمزارز داخلی شبکه Oasis Network است، عرضه در گردش در زمان راه‌اندازی تقریباً 1.5 میلیارد توکن بود و سقف کل روی 10 میلیارد توکن ثابت شده است.

- کوین Rose در موارد زیر کاربرد دارد:

- پاداش‌دهی به نودها و اعتبار‌سنج‌ها

- پرداخت کارمزد تراکنش‌ها

- سپرده‌گذاری

- شرکت در رای‌دهی در لایه اجماع شبکه Oasis

Rose را از کدام صرافی‌ها می‌توان خرید:

Binance بایننس

KuCoin کوکوین

Gate.io گیت

Bitfinex بیتفنیکس

Coinlist Pro کوین لیست پرو

CoinEx کوینکس

Hotbit هات بیت

Rose را در کدام کیف پول‌ها می‌توان نگه‌داری کرد:

کوین ROSE را می‌توان در کیف پول‌های نرم‌افزاری RockX ،Anthem ،Bitpie و کیف پول رسمی این شبکه یعنی Oasis Wallet نگهداری کرد، همچنین می‌توانید در کیف پول سخت‌افزاری لجر از آن نگه‌داری کنید.

در حال حاضر کوین Rose در سایت کوین مارکت کپ 0.57 دلار قیمت‌گذاری شده مارکت کپ این رمزارز 2 میلیارد دلار است و در 24 ساعت گذشته 414 میلیون دلار حجم خورده است، رتبه این رمزارز در کوین مارکت کپ 63 است.

این مطلب به هیچ عنوان توصیه مالی و سرمایه‌گذاری نیست، مسئولیت هرگونه سرمایه‌گذاری برعهده خودتان است.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام ارز دیجیتال ارز مجازی پلتفرم سرمایه گذاری کیف پول ها بلاک چین شبکه Oasis داده ها کوین Rose

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!

از کف تا سقف‌شان انباشته از کارتن‌های موز صادراتی است. کارتن‌های موز سمت راست به ردیف کارتن‌های زیره ۳ لایه و کارتن‌های سمت چپ به ردیف کارتن‌های زیره ۵ لایه اختصاص دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، ردیف‌های تنگ هم که به کوهی کارتنی می‌مانند.

کارتن؛ یکی از مصائب مستاجران

عباس، کارگر یکی از همین حجره‌هاست. او هر روز پیش از طلوع آفتاب سراغ دیگر حجره‌ها می‌رود و کارتن‌های موز محکم و قابل استفاده را جمع‌آوری و خریداری می‌کند؛ بعضی‌ها را به تعداد و بعضی دیگر را به کیلوگرم می‌خرد. قبل از خرید هم به توصیه آقا جمشید (صاحب کارش) خوب کارتن‌ها را وارسی می‌کند تا عیب و ایرادی نداشته باشند. از ساعت حدود ۱۰ صبح قبل از آمدن آقاجمشید، کارتن‌ها مرتب و منظم در حجره روی هم ردیف عمودی ردیف شده‌اند. کمی بعد از آن هم سر و کله مشتری‌ها که این روز‌ها اغلب مستاجر هستند، پیدا می‌شود. عباس هوای آن‌ها را دارد. چون خاطره‌های چندان خوبی از روزگار اجاره‌نشینی خود و اهل و عیالش ندارد. یکی از آن خاطرات همین تهیه کارتن‌های مقاوم برای اسباب‌کشی بود که باید بابت‌شان کلی هزینه پرداخت می‌کرد.

کارتن موزی کم از خدمات پکینگ ندارد!

یکی از مشتری با شنیدن قیمت کارتن‌های موز صادراتی از دهان عباس، کمی متعجب می‌شود و دوباره قیمت را می‌پرسد. عباس هم که عادت دارد به دیدن این تعجب کردن‌ها، تکرار می‌کند: «سایز بزرگ ۲۵ هزار تومان و سایز کوچک ۲۰ هزار تومان.» مشتری که هنوز متعجب است باز می‌پرسد: «این قیمت که گفتید برای همین کارتن‌های موزی‌ست دیگر؟» عباس، چای را لاجرعه سر می‌کشد: «بله؛ توی هر کدامشان می‌توانی از ۵ تا ۱۰ کیلوگرم با خیال راحت اسباب جای بدهی و با خودت ببریشان تا آن سر دنیا.» مشتری که پیش از این کارتن‌های موز را از برخی اصناف با قیمت هر کارتن ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان تهیه می‌کرد و با شنیدن هزینه‌های چند ده میلیونی خدمات پکینگ ویژه اسباب‌کشی، دود از سرش برمی‌خاست، بی‌معطلی ۱۰ کارتن موز سایز کوچک از عباس خرید تا همه زندگیش را در آن بسته‌بندی کند.

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • مصیبت جدید مستاجران!
  • مصیبت جدید مستاجران
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار