Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمید طریفی حسینی عصر امروز در‌ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: همه مدیران ما ارزشی و انقلابی هستند و طبیعی است در کار کم و کاستی‌هایی هم وجود داشته باشد.

وی با تاکید به اینکه امیدوارم شاهد تحقق اهداف سند تحول بنیادی در آموزش و پرورش باشیم گفت: دنبال کار جهادی هستیم که خوشبختانه تحولاتی در آموزش و پرورش در این زمینه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید در یک مدل مردمی و مشارکتی فرایند تحول بنیادین در سطح شهرستان و مدارس پیاده شود و همه نیز در این مسیر کمک کنند گفت: این موضوع از اولویت‌های امروز آموزش و پرورش بوده که دولت به طور جدی دنبال تحقق آن است و باید از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد نیز بهره برد تا عدالت آموزشی در مدارس اجرایی شود.

وی با اشاره به ضرورت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه آموزش و پرورش گفت: انتظار می‌رود به موضوع جوان گرایی توجه ویژه شده و از جوانان متعهد و متخصص استفاده و مسیر رشد آنها فراهم شود.

طریفی حسینی با بیان اینکه باید منزلت و شان و کرامت معلمان حفظ شود یادآور شد: کیفیت آموزشی در کنار عدالت تربیتی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در مدل مشارکتی آموزش و پرورش مدرسه محوری نقش کلیدی دارد و این باید محقق شود گفت: به دنبال این هستیم که بی‌نام و نشان کار کنیم و امروز آقای نقوی؛ مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان تجربیات خوبی دارد و می‌توان از ظرفیت او به بهترین شکل بهره برد تا شاهد تغییر و تحول در آموزش و پرورش بود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه همه ما یک روز شاگرد بودیم و تنها سطوح فرق می‌کند و ما مدیون معلمان هستیم اظهار کرد: حوزه آموزش و پرورش تجاری نیست و حاکمیتی و زیر بنایی است.

فتح الله توسلی با بیان اینکه گام دوم انقلاب تمدن‌سازی است گفت: این تمدن‌سازی قطعا بدون توجه به حوزه آموزش و پرورش امکان پذیر نخواهد بود چرا که مبنای تمدن فرهنگ است.

وی با تاکید به اینکه کشوری در حوزه آموزش و پرورش نتواند به جایگاه واقعی برسد قطعا در این زمینه موفق نخواهد بود  ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که مبنای سیاست نظام و انقلاب و دولت آموزش و پرورش است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی تربیت انسان‌های مومن، متفکر، اندیشمند و دارای اخلاق اسلامی را مهم عنوان کرد و افزود: نقشه راه آموزش و پرورش هم همین است که انسان هایی را با این ویژگی‌ها تربیت کند.

وی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین اهداف کلان و راهبردهای ملی مشخص شده و بر این اساس سند اجرایی آن باید تهیه می‌شد اما تاکنون محقق نشده است گفت: یکی از موضوعات مورد توجه عدالت آموزشی است ‌تا از استعدادهایی موجود در استان  استفاده و حمایت شود.

توسلی بیان کرد: در آموزش و پرورش استان کمبود نیرو وجود دارد و باید مشکلات را برطرف کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: عدالت آموزشی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور معاون وزیر حوزه آموزش و پرورش آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: از مجموع هزار کلاس درس که در بیش از ۲۰۰ فضای آموزشی احداث شده است تاکنون بیش از ۴۰ درصد از آنها هوشمندسازی شده است.


علی اکبر چراغیان افزود: هوشمندسازی کلاس های درس با هدف ایجاد بستری برای یادگیری مداوم، لذت بخش، عمیق، تقویت انگیزه، خلاقیت و ارتقای کیفیت  وبا کمک خیران و از منابع ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان خراسان رضوی صورت گرفته است.


استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه
مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی به همت مدیریت آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان عملیات اجرایی استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه این شهرستان آغاز شده است

 

چراغیان افزود: اعتبار تخصیصی برای  این تعداد طرح ۵۵ میلیارد ریال  است و تا ۵ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از مجموع ۲۰۰ فضای آموزشی شهرستان بردسکن به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری