Web Analytics Made Easy - Statcounter



باشگاه خبرنگاران جوان گرگان -مهم‌ترین اخبار حوادث امروز گلستان  را در این بسته خبری دنبال کنید.

احتکار روغن گیاهی در بندرترکمن

سرهنگ  محمدعلی کریمی فرمانده انتظامی بندرترکمن گفت: در اجرای طرح مقابله با احتکار کالای‌های اساسی، ماموران انتظامی بخش سیجوال این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و میدانی موفق شدند محل دپوی روغن احتکاری را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی می گوید: ماموران پس از هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره صمت از انبار مورد نظر بازدید کردند و  طی آن یک هزار و ۴۴۰ لیتر روغن گیاهی احتکاری کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی بندرترکمن  یک نفر به مراجع قضائی معرفی شد و  ارزش اقلام احتکاری کشف شده ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۸ دستگاه ماینر در گالیکش

سرهنگ فریدون جهان تیغ فرمانده انتظامی گالیکش گفت: بدنبال کسب خبری مبنی بر نگهداری ماینر در منزل مسکونی واقع در یکی از محلات گالیکش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او گفت:  ماموران پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی محل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گالیکش گفت: در این بازرسی تعداد ۸ دستگاه ماینر به همراه لوازم جانبی آن کشف شد.

کشف ۱۴ دستگاه ماینر از ساختمان نیمه کاره در گنبدکاووس

سرهنگ داوود صادقلو   جانشین فرمانده انتظامی گنبد گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از اطلاع از نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک ساختمان نیمه کاره، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته صادقلو  ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی به محل از قبل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۴ دستگاه ماینر قاچاق و غیر مجاز را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی گنبد با بیان اینکه کارشناسان ارزش تجهیزات کشف شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۴ تن چلم قاچاق در بندرگز

سرهنگ مهدی مهدوی نیا فرمانده انتظامی بندرگز  گفت: ماموران انتظامی بخش نوکنده حین کنترل خودرو‌های عبوری در پلیس راه به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۴ تن چلم قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی بندرگز گفت: در این راستا یک نفر پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

گیاه چلم از گیاهان کمیاب و با ارزش است که در جنگل‌های هیرکانی در شمال کشور (گلستان، مازندران، گیلان) و اغلب در ناحیه صخره‌های پرشیب و سایه دار می‌روید.

برداشت چلم غیرقانونی است و خرید و فروش آن قاچاق محسوب می‌شود.



انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث کشف ماینر قاچاق فرمانده انتظامی دستگاه ماینر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در ورامین دستگیری در مشهد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: روز گذشته یکی از تیم های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ پلاک مخدوش مظنون شدند.

سرهنگ خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاهی متوقف شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل با ارزش را سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد افزود:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

خجسته گفت: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو به موادمخدر اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • کشف اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی