Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:31:03 GMT

توقف خانگی ونتزیا برابر امپولی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۷۲۷۰

توقف خانگی ونتزیا برابر امپولی

باشگاه خبرنگاران جوان - در چارچوب مسابقات هفته بیست و دوم سری آ، تیم فوتبال ونتزیا میزبان امپولی بود و در پایان ۲ تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

زورکوفسکی در دقیقه ۲۶ امپولی را پیش انداخت، اما دیوید اوکِرکه در دقیقه ۷۳ گل تساوی را برای ونتزیا به ثمر رساند.

با این نتیجه امپولی با ۲۹ امتیاز در رده یازدهم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونتزیا هم با ۱۸ امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.

بیشتر بخوانید

هلاس ورونا پیروز تقابل تیم‌های میانه جدولی سری آ شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • «توهین» میلیاردر‌های به تماشاگران