Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر مشاور امارات در امور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال در راستای عادی سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی، این رژیم را یک «شریک فوق العاده» برای امارات دانست.

به گزارش ایسنا، «عمر العلما» وزیر مشاور امارات متحده عربی در امور هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و سامانه‌های از راه دور، اشاره کرد که کشورش آرزوی تبدیل شدن به سوئیس خاورمیانه را دارد و این کشور یک رهبر منطقه‌ای در زمینه توسعه فناوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه‌ای با CNN توضیح داد که کشورش از نظر جذب سرمایه‌گذاری در سراسر جهان برای شرکت‌های اقتصاد دیجیتال، در منطقه پیشتاز است. وی با تأکید بر اینکه «چالشی که امروز با آن روبرو هستیم حجم بازار امارات است» افزود: حجم بازار در امارات بزرگ است، اما نه به اندازه‌ای که ما می‌خواهیم.

العلماء خاطرنشان کرد که کشورش تنها به دنبال بازار منطقه ای نیست، بلکه به دنبال تأسیس شرکت‌های بین المللی است که از امارات شروع می‌شود و به سایر نقاط جهان گسترش می‌یابد.

وی با اشاره به لزوم درک مسیر جدیدی که امارات به عنوان یک کشور از منظر دیپلماتیک در پیش گرفته است، در مورد چشم‌انداز همکاری با رژیم صهیونیستی مدعی شد که اسرائیل یک «شریک فوق العاده» است.

وی تاکید کرد: ما در تلاش هستیم تا به سوئیس خاورمیانه تبدیل شویم و این مستلزم این است که با همه کار کنیم و اطمینان حاصل کنیم که برای همه نیز ارزش قائل هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل امارات متحده عادی سازی روابط اسرائیل امارات امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد

آاس رم و بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا 2023/24 به مصاف یکدیگر می روند. بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو نزدیک به یک سال است که در هیچ دیداری مغلوب نشده است. آنها اخیرا قهرمان بوندسلیگا شدند و درحال سپری کردن بهترین روزهای تاریخ باشگاه هستند. از سوی دیگر رم با دنیله ده روسی دوباره به یک تیم جذاب تبدیل شده است.

سسک فابرگاس در مورد این دیدار در مصاحبه با وبسایت یوفا گفت:

رم و بایرلورکوزن در نیمه نهایی، بازی بسیار خوبی خواهد بود. این یک مسابقه بسیار فشرده بین دو تیم واقعا خوب است. شانس دو تیم را 50-50 می بینم.

بدیهی است که بایرلورکوزن فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. مسابقه فوق العاده ای خواهد بود، زیرا رم نیز با مربی جدیدش یعنی دنیله ده روسی، در حال پیشرفت است. تقابل جالبی است. قطعا این بازی را از تلویزیون تماشا می کنم؛ از آن دیدارهایی است که تماشای آنرا نباید از دست داد.

لورکوزن در لحظه ای است که هر چیزی را که لمس می کند به طلا تبدیل می شود. آنها می توانند به پیروزی ادامه دهند، حتی زمانی که 10 نفر هستند. آنها ذهنیت فوق العاده ای دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی