Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@13:37:04 GMT

ستاره PSG به دیدار با رئال مادرید می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۷۵۸۳

ستاره PSG به دیدار با رئال مادرید می‌رسد؟

جینی واینالدوم، هافبک هلندی پاری سن ژرمن چند هفته ای قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب و در رقابت های لیگ فرانسه با دو گل از سد تیم برست گذشته و جایگاه خود در صدر جدول را استحکام بخشید. اما جینی واینالدوم، هافبک هلندی و باتجربه این تیم در جریان این مسابقه دچار مصدومیت شده و در بین نیمه تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینجاست این بازیکن پیش از آسیب دیدگی پاس گل اول تیمش برای کیلیان امباپه را ارسال کرده بود.

 

 

باشگاه پاری سن ژرمن بعدازظهر امروز اعلام کرد جینی واینالدوم، هافبک هلندی این تیم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا در بازی دیروز مقابل برست، سه هفته آینده از میادین دور خواهد بود. مچ پای چپ این بازیکن رگ به رگ شده و همچنین آسیب دیگری جزئی در رباط داخلی واینالدوم تشخیص داده شده است. جینی واینالدوم 31 ساله تا کنون 18 بازی در لیگ یک فرانسه در این فصل انجام داده، یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز ارسال کرده است.

 

مائوریسیو پوچتینو امیدوار است جینی واینالدوم مشکلی برای دیدار رفت برابر رئال مادرید نداشته باشد. این دیدار دقیقا یک ماه دیگر و در پاریس برگزار خواهد شد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، جینی واینالدوم می تواند در ترکیب پاری سن ژرمن در بازی بزرگ مقابل رئال مادرید در میدان حضور یابد.

جورجینیو واینالدوم پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجینیو واینالدوم پاری سن ژرمن جینی واینالدوم پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند.

بردلی بارکولا (۲۹)، اشرف حکیمی (۷۸) و راموس (۹۵) برای پاریسی‌ها گل زدند و کریستوفر اوپری (۱۹)، آندره آیو (۳۸)، المامی توره (پنالتی - ۶۱) هم گل‌های مهمان را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۷۰ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه صدرنشین است.

شاگردان لوئیز انریکه اگر در این بازی موفق به پیروزی می‌شدند می‌توانستند امشب به دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ برسند که با این تساوی جشن قهرمانی آنها به تعویق افتاد. حال پاریسی‌ها با این مساوی باید راهی آلمان و بازی برابر دورتموند در جدال حساس اروپایی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی