Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت با تأکید بر لزوم خدمت خالصانه و تلاش همه‌جانبه برای رفع مشکلات مردم، گفت: اعضای هیئت دولت ضمن تبیین و تشریح نقاط قوت و موفقیت‌های خود در بخش‌های مختلف بویژه در زمینه معیشت و تأمین کالاهای اساسی، تلاش کنند هیچ ضعف و نارسایی در عملکرد نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه توجه و صیانت از محیط زیست را وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: رعایت مسائل زیست‌محیطی برای همه دستگاه‌ها ضروری است، اما حوزه محیط زیست نیز باید برای برون‌رفت از مشکلات راهکار داشته باشد و موجب توقف بی‌دلیل پروژه‌ها نشود.

رئیس‌جمهور با اشاره به راه‌اندازی تورهای گردشگری ویژه معلولان گفت: همه دستگاه‌ها در حیطه مسئولیت‌های خود باید تلاش کنند تا زندگی و رفت و آمد معلولان در سطح شهر و ادارات تسهیل شود و تهیه وسیله نقلیه مناسب برای این عزیزان از جمله وظایفی است که بر عهده دولت است.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: میراث فرهنگی گنج‌های گرانبهایی هستند که باید برای عصرها و نسل‌های آینده حفظ شود لکن توجه به حفظ میراث فرهنگی موجود در بافت‌های فرسوده نباید موجب اخلال در زندگی مردم شود.

وی همچنین دستور داد اعتبار پیمانکاران بازسازی مناطق زلزله‌زده هرمزگان تأمین شود تا آن‌ها با سرعت فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

رئیس‌جمهور در ادامه بر تقویت همکاری و گسترش روابط خارجی به ویژه با کشورهای همسایه و حوزه آمریکای لاتین تأکید و اظهار کرد: اکنون ظرفیت‌های گسترده‌ای برای توسعه روابط خارجی با کشورهای منطقه و حوزه آمریکای لاتین ایجاد شده است که باید با فعال کردن این ظرفیت‌ها منافع ملت تأمین شود و وزرا باید با جدیت طرح‌های مشترک را پیگیری و اجرایی کنند.

حجت‌الاسلام رئیسی در ابتدای سخنان خویش ضمن تسلیت رحلت حضرت ام‌البنین(س) با تجلیل از جایگاه این بانوی بزرگوار، اظهار کرد: حضرت ام‌البنین(س) غیر از جایگاه مادر و همسر شهید بودن نقش مهمی در ماندگاری و رساندن پیام عاشورای حسینی داشتند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

زینب امینیان کد خبر: 1126009 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: خودرو‌های عرضه غذا برای فعالیت نیازمند دریافت مجوز هستند و فعالیت آنها بدون رعایت اصول، علاوه بر مشکلات ترافیکی و زیست محیطی با ایجاد سد معبر در فضا‌های شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می‌شود.

علی اصغر طاهری افزود: بر این اساس، طرح ساماندهی فعالیت این مشاغل سیار با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران آغاز شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در این طرح مشاغل سیار که در مکان‌های نامناسب فعالیت می‌کنند به مکان‌هایی با شرایط مناسب و بدون ایجاد مشکلات ترافیکی و زیست محیطی منتقل می‌شوند.

علی اصغر طاهری افزود: رعایت قوانین و مقررات ترافیکی به‌منظور جلوگیری از ترافیک در سطح معابر، در نظرگرفتن فاصله استاندارد و مناسب نسبت به بافت مسکونی، اماکن دولتی و اداری، رعایت مقررات شهری و زیست‌محیطی و توجه به زیبایی بصری و سیمای شهر و مطلوب از‌جمله نکاتی است که همه متصدیان خودرو‌های عرضه غذا ملزم به رعایت آن هستند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود و مجوزشان تمدید نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران