Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:07:15 GMT

هشتمین برد سیچوان با دابل دابل ستاره ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۷۶۳۸

هشتمین برد سیچوان با دابل دابل ستاره ایرانی

تیم بسکتبال سیچوان با درخشش سنتر ایرانی خود مقابل تیم شین‌جیانگ در لیگ چین به پیروزی رسید.

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، تیم سیچوان در دور بیست و سوم رقابت‌های بسکتبال حرفه‌ای چین، CBA و در زمین شین‌جیانگ به برتری 102 بر 97 رسید تا به حضور در پلی‌آف امیدوار شود.

 

حامد حدادی 38 دقیقه و 56 ثانیه برای سیچوان بازی کرد و موفق شد با 23 امتیاز، 17 ریباند، 3 پاس گل و 2 دفاع، بهترین ‌بازیکن سیچوان لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیچوان در حالی این ‌ بازی را برد که دو هفته پیش با حساب 109 بر 103 مغلوب شین‌جیانگ شده بود. سیچوان با این پیروزی یک پله در جدول رده بندی لیگ صعود کرد و در رتبه چهاردهم CBA قرار گرفت.

  حامد حدادی تیم ملی بسکتبال بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حامد حدادی تیم ملی بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏