Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به‌مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و تکریم مادران و همسران شهدا با خانواده شهیدان زمانی‌دادانه و حسینی در سنندج دیدار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امشب به‌مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور در منزل شهیدان «هوشنگ زمانی‌دادانه و سید محمد توفیق حسینی» از سال‌ها صبر و ایثار خانواده‌های آنان تجلیل و قدردانی به‌عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تاکید بر ادامه راه شهدا اظهار داشت: همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌هایتان هستیم.

وی افزود: مادران شهدا یادگاران گهربار و گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید همواره حرمت و جایگاه آنان حفظ شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی خطاب به مادران شهدا تصریح کرد: امیدوارم همواره در ادامه این مسیر ایثار و جانفشانی موفق و موید باشید.

در ادامه مادر شهید هوشنگ زمانی‌دادانه و همسر شهید حسینی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، بر ادامه راه شهدا برای دفاع از انقلاب اسلامی تاکید داشتند.

دیدار معاون اول رئیس جمهور با مادر شهیدان جوادنیا/ مخبر: مادران شهدا الگوی مقاومت هستندنماینده ولی‌فقیه در استان یزد: مسئولان وصیت نامه شهدا را مطالعه کنند

فرزند شهید حسینی نیز در این دیدار با بیان اینکه زمانی‌که پدرم به شهادت رسیدند، 4 ساله بودم، اظهار کرد: مادرم رنج و سختی زیاد کشیده‌اند و هیچ‌گاه نمی‌توانیم قدردان خوبی‌های‌شان باشیم.

در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از سرکار خانم صغری توطنی مادر شهید هوشنگ زمانی‌دادانه و سرکار خانم سعیده حسینی همسر شهید سید محمد توفیق حسینی با اهدای لوح تقدیر از آنان تجلیل کرد.

گفتنی است؛ شهید هوشنگ زمانی‌دادانه سرباز وظیفه و جزو شهدای ارتش و در نوزدهم تیرماه سال 1364 در منطقه شرهانی اهواز در اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسیده و شهید سید محمد توفیق حسینی از شهدای مردمی به حساب می‌آید که دوماه اسیر و در 26 خردادماه سال 1359 توسط ضد انقلاب اعدام شد.

انتهای پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان مادران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار حجت السلام و‌المسلمین قریشی با اشاره به اهمیت توجه به احداث و مقاوم سازی مسکن روستایی گفت: مردن این استان قبل انقلاب دز زمان ۸ سال دفاع مقدس و بعد آن در تقابل با ضد انقلاب هزینه‌های زیادی پرداخت کردند و وضعیت امروز برازنده آنها نیست 

وی افزود: احداث و‌مقاوم سازی خانه‌های روستایی باید در اولویت قرار بگیرد و در این بخش از توان خیرین بخش خصوصی هم استفاده شود 

امام جمعه ارومیه از ساخت خانه طلاب و روحانیون در روستا‌ها به عنوان یک نیاز نام برد و گفت: اگر خانه عالم ساخته شود مشکل استقرار روحانیون در روستا‌ها هم رفع خواهد شد

صالحی رئیس بنیاد مسکن کشور هم در این دیدار از افزایش سهمیه استان در مقاوم سازی خانه‌های روستایی از ۱۷هزار ۵۰۰سال قبل به ۲۲ هزار ۵۰۰، افزایش سهمیه قیر برای بهسازی معابر روستایی، افزایش سهمیه واگذاری زمین روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا ۳۰ هزار قطعه و پایان احداث و تعمیر بیش از ۲۳ هزار مسکن آسیب دیده زلزله‌های سال گذشته خوی خبر داد

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • موزه فسیل مراغه گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان