Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: در افزایش آسیب‌های جامعه، فقط افراد مبتلا مقصر نیستند، مسئولان نیز باید پاسخگو باشند.

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به آیه شریفه مَنْ قَتَلَ نَفْسَا بِغَیرِ نَفْسٍ أوفَسادٍ فِی الأَرضِ فَکانَّما قَتَلَ النَّاسَ جمیعاً وَ مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً بیان کرد: اثر ناهنجاری‌های اجتماعی فقط برای یک نفر نیست بلکه یک امت و یک نسل را به فساد می‌کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پدیده‌هایی مثل طلاق، اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی مثل آتشی است که همه جامعه را می‌سوزاند، عنوان کرد: طبق آموزه‌های دینی، جامعه بی‌تفاوت به آسیب‌های اجتماعی، اسلامی و انسانی نیست.

مسعودیان راد توجه قرآن کریم به‌سلامت نفسانی و روحی و روانی افراد را در این آیه شریفه خاطرنشان و اظهار کرد: درمانگران افراد مبتلابه هپاتیت و HIV مثبت خسته و ناامید نشوند و کمیته امداد استان قم هم آن‌ها را برای درمان مددجویان و افراد نیازمند مبتلابه این بیماری‌ها یاری خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزایش آسیب‌های اجتماعی و این نوع بیماران را یادآور شد و تصریح کرد: کوتاهی برخی مسئولان و اختلاس‌های موجود در سطوح بالا، جامعه را به سمت فقر و آسیب‌های غیرقابل‌جبران می‌کشاند.

وی با اشاره به آسیب‌شناسی این‌گونه ناهنجاری‌های اجتماعی تصریح کرد: در افزایش آسیب‌های جامعه، فقط افراد مبتلابه این بیماری‌ها مقصر نیستند بلکه مسئولان هم باید پاسخگو باشند.

مسعودیان راد با تأکید بر اینکه جوانان و بانوان جامعه در بالندگی و پویایی آن نقش بسزایی دارند گفت: به مددجویان و افراد نیازمند مبتلابه ایدز و هپاتیت که برای درمان خود با مراکز درمان آسیب‌های رفتاری همکاری کنند، کمک می‌شود.

در این مراسم از ۲۵ نفر از مددجویان مبتلابه هپاتیت و HIV مثبت که با مراکز درمانگر همکاری خوبی داشته‌اند با اهدای کارت هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی هپاتيت کمیته امداد استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟