Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:52:46 GMT

شهادت در راه خدا بالاترین درجه ایمان است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۷۷۸۱

شهادت در راه خدا بالاترین درجه ایمان است

ایسنا/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: شهادت در راه خدا بالاترین درجه ایمان است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در همایش تکریم مادران شهدا که امروز ۲۶ دی‌ماه در سالن کانون بسیج برگزار شد، اظهار کرد: جنگ در راه خدا و شهادت آرزوی انبیا و اولیای الهی است.

وی تصریح کرد: شهادت پدیده‌ای است که شامل هر کس نمی‌شود، کسانی که در راه انقلاب و اسلام به شهادت رسیدند در دامان مادران و پدران پاک تربیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: مادران شهدا پاک زندگی کردند تا ابنکه فرزندان شجاعی مانند شهدا تحویل انقلاب دادند.

حسینی با بیان اینکه رسیدن به مقام شهید و شهادت کار هرکسی نیست شهدا عارف و عابد در راه خدا بودند، افزود: شهدا به مقامی رسیدند که درکش برای ما سخت است.

وی اضافه کرد: شهادت در راه خدا بالاترین درجه ایمان است، مادران شهدا و همسران شهدا افتخار کنند که دین خدا به‌واسطه خون شهدا بیمه شد.

امام‌جمعه بروجرد بیان کرد: امروز اطراف کشور پایگاه‌های امریکا و اسرائیل دشمنان قسم خورده ایران است ولی جرات هیچ‌گونه تجاوز به کشورمان را ندارند و این به برکت خون شهدا است.

حسینی ادامه داد: شهدا راه امام حسین را ادامه می‌دهند وظیفه ما بسیار سنگین است مسئولان نسبت به شهدا حق بزرگی دارند و باید با خدمت به مردم حق خود را ادا کنند، مدیران باید صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کنند تا مدیون خون شهدا نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آمريكا اسرائیل انقلاب مادران شهدا شهادت راه خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم اظهار کرد: خانواده شهدا سنگربانان انقلاب هستند و صیانت از آنان هم مقام با صیانت از خون شهیدان است‌.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان کرد: دشمن فرهنگ جامعه و بخصوص ایثارگران را نشانه رفته است تا نسل ایثارگر را از مسیر و ریل شهدا خارج کند.

وی تصریح کرد: ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند و ما می‌بایست آنان را در برابر هجمه‌های دشمن صیانت کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: جنگ امروز متمرکز بر هویت ملی، مذهبی و افکار است و راه مقابله با آن آگاه سازی نسل جوان می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه گفت: خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ماموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حسن هنرمند عنوان کرد: برپایی ۱۱ هزار یادواره شهدا در مدارس استان قم، پیگیری مشکلات مسکن جامعه ایثارگری و احراز جانبازی بیست از هزار نفر بخشی از اقدامات بنیاد شهید قم بوده است.

کد خبر 6088775

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ