Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:42:45 GMT

برد پرگل لیورپول مقابل یاران قدوس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۷۷۹۹

برد پرگل لیورپول مقابل یاران قدوس

لیورپول در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس در مصاف با برنتفورد به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش مشرق، از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول میزبان برنتفورد بود و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت.

در این بازی فابینیو در دقیقه ۴۴، چمبرلین ۶۹ و مینامینو در دقیقه ۷۷ برای لیورپول گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرمزهای آنفیلد که در دیدار قبلی خود مقابل آرسنال ۱۰ نفره در گلزنی و حمله ناکام بودند، این بار بازیکنان این تیم توانستند مقابل برنتفورد جای خالی سادیو مانه و محمد صلاح دو ستاره خود را پُر کنند.

سامان قدوس بازیکن ایرانی برنتفورد هم در این بازی نیمکت نشین بود و به میدان نرفت.

لیورپول با این برد ۴۵ امتیازی شد و به رده دوم لیگ برتر صعود کرد. شاگردان کلوپ با منچستر سیتی صدرنشین ۱۱ امتیاز اختلاف دارند.

برنتفورد هم با ۲۳ امتیاز در رده چهاردهم ایستاده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت لیگ برتر انگلیس برنتفورد لیورپول سادیو مانه محمد صلاح سامان قدوس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی و سوم سوپر لیگ یونان، آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را برای ششمین بازی پیاپی در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت 21 چهارشنبه شب در استادیوم اوپاپ آرنا مقابل پاناتینایکوس رده دومی قرار گرفت.

یاران حاج‌صفی که طی سه هفته گذشته روند خوبی طی کرده و با کسب یک مساوی و دو پیروزی متوالی به صدر جدول سوپر لیگ یونان رسیده بودند، سعی داشتند در دیدار خانگی مقابل پاناتینایکوس، اختلاف یک امتیازی با این تیم را بیشتر کنند که موفق به انجام این کار شدند و برد پُر گل به دست آوردند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در بازی حساس و سرنوشت‌ساز در راه رسیدن به قهرمانی توانست به پیروزی ارزشمند سه بر صفر مقابل پاناتینایکوس دست پیدا کند تا 75 امتیازی شود و صدرنشین جدول سوپر لیگ یونان بماند.

یاران حاج‌صفی در حالی اختلاف خود با پاناتینایکوس رده دومی را به 4 امتیاز افزایش دادند که سه مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری سوپر لیگ یونان دارند و این برد موجب شد شانس بیشتری نسبت به همیشه برای قهرمانی داشته باشند.

احسان حاج‌صفی، مدافع ایرانی آ. ا. ک آتن حضور 90 دقیقه‌ای در دیدار مقابل پاناتینایکوس داشت و جزو بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط