Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@20:25:33 GMT

برق 30 روستا قطع و راه 26 روستا در هرمزگان مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۷۸۸۲

برق 30 روستا قطع و راه 26 روستا در هرمزگان مسدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد حسن زاده امشب در گفت‌وگو با بخش خبری سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: بارش‌های شدید و طغیان رودخانه‌ها سبب قطعی راه 26 روستا در شرق و شمال این استان شده است.

وی گفت: عمده این راهها در میناب و رودان و شمال بندرعباس است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین عنوان کرد: سیل و طوفان سبب قطع برق 30 روستای هرمزگان نیز شده که اکیپ‌های امداد برق در تلاش برای وصل آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زاده اضافه کرد: آب 5 روستا نیز قطع شده که عمدتا بدلیل قطعی برق و یا از بین رفتن شبکه انتقال بر اثر سیل است که آبرسانی با تانکر به آنها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل باران شدید در هرمزگان بندرعباس شبکه انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌شرب شهرک سوخته امامزاده ابراهیم شفت پایدار شد

مدیرعامل آبفای گیلان از پایداری شبکه آب شرب سالم در روستای نیمه سوخته امامزاده ابراهیم شفت خبر داد و گفت: در اثر آتش سوزی مهیب در روستای امامزاده ابراهیم شفت به جهت پایداری خدمات در ساعات اولیه بعد از حادثه با استقرار اکیپ عملیاتی با لوله‌گذاری موقت و تغییر مسیر آبرسانی، آب سایر نقاط روستا برقرار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از پایداری شبکه آب شرب سالم در روستای نیمه سوخته امامزاده ابراهیم شفت خبر داد و اظهار کرد: در اثر آتش سوزی مهیب در روستای گردشگرپذیر امامزاده ابراهیم شفت بخشی از تاسیسات شبکه آبرسانی و انشعابات دچار آسیب شد که به جهت پایداری خدمات در ساعات اولیه بعد از حادثه با استقرار اکیپ عملیاتی با لوله‌گذاری موقت و تغییر مسیر آبرسانی، آب سایر نقاط روستا برقرار و برای استفاده در منطقه وقوع حادثه نیز چ‌ها عدد شیر برداشت عمومی نصب شد. به گفته، در زمان وقوع حادثه آب با فشار کافی در شبکه برقرار و امکان استفاده از شیرهای ثابت آتش نشانی وجود داشت اما به علت شدت و سرعت گسترش حریق امکان استفاده از تعدادی از شیرهای ثابت آتش نشانی محدود شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با بیان اینکه در راستای اطمینان از سلامت تامین آب شرب روستا پایش مستمر کمی و کیفی آب توسط اکیپ‌های کارشناسی در حال انجام است، گفت: در پی خسارت وارده، جهت افزایش پایداری تامین آب شرب روستا و بهره مندی مشترکین از آب سالم و بهداشتی نیاز به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و خطوط انتقال به طول ۳ کیلومتر است. به گفته غیاثی، نصب انشعاب آب به تعداد ۱۳۵ فقره و ۱۵ دستگاه شیر آتش نشانی در معابر روستای امامزاده ابراهیم شفت نیز ضرورت دارد.

دیگر خبرها

  • در سفر استاندار به شهرستان بیجار چه گذشت؟
  • بافت تاریخی روستای اصفهک با توجه مردم حفظ شده است
  • مواج شدن دریا در خلیج‌فارس با وزش بادهای جنوب غربی
  • آب‌شرب شهرک سوخته امامزاده ابراهیم شفت پایدار شد
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند