Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند -  عباس‌زاده در نشست شورای مسکن خراسان جنوبی، تامین و تولید مسکن را از برنامه‌های جدی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است هر سال (به مدت چهار سال) یک میلیون واحد مسکن در سطح کشور احداث شود.

به گفته او باید از همه ظرفیت‌ها برای نهضت ملی مسکن البته با لحاظ تجربه مسکن مهر و نقاط قوت و ضعف آن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: ضعف‌های مسکن مهر در طرح نهضت ملی مسکن نباید تکرار شود در عوض نقاط مثبت نیاز به تقویت دارد تا برای رفع دغدغه مهم مردم که مسکن است، کار خوبی صورت گیرد.

عباس زاده گفت: بدون شک در مرحله اجرا و عملیات ساخت مسکن با مشکلاتی مواجه‌ایم و تاکنون نیز موارد و مشکلاتی به ما منتقل شده است که باید مورد توجه واقع شود.

 سهمیه خراسان جنوبی  از طرح نهضت ملی مسکن در نقاط شهری و روستایی بیش از ۴۰ هزار واحد در چهار سال دیده شده است که باید برش سالانه استان در این طرح تعیین شود.

او گفت:  وقتی تصمیم گرفتیم مسکن احداث کنیم از زمان تعیین و واگذاری اراضی تا اجرا و تحویل، کنترل و نظارت‌ها ادامه داشته باشد تا مردم در نهایت با مشکل برخورد نکنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی معتقد است تصمیمی که دولت سیزدهم در زمینه تولید و تامین مسکن گرفته را باید به بهترین نحو در استان اجرا و تصور کنیم منزل خودمان است.

به گفته او  فقط ارائه آمار مهم نیست بلکه باید با دغدغه و دلسوزی موارد لازم پیگیری و مشکلات رفع شود که این خدمت به مردم است.

عباس زاده می گوید: شورای مسکن یکی از کاربردی‌ترین، عملیاتی‌ترین و خداپسندانه‌ترین جلساتی است که در استانداری برگزار می‌شود، چون قرار است عده‌ای خانه‌دار شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی می گوید: برخی شهرستان‌های استان با مشکل کمبود زمین مواجه‌اند لذا تا حد امکان باید از ایجاد شهرک‌های جدید به دلیل هزینه‌های بالا جلوگیری و از اراضی ملی موجود در شهر‌ها استفاده شود.

عباس‌زاده گفت: در طرح نهضت ملی مسکن باید شان مردم حفظ شود و مکان‌هایی در شان مردم و شهروندان را برای احداث خانه به آنان واگذار کرد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن متقاضیان مسکن نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر

در شب شهادت امام ششم شیعیان، مراسم عزاداری با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار شد.

سخنرانی، حرکت هیئات مذهبی و مداحی از جمله برنامه‌های اجرا شده در مراسم شهادت امام صادق (ع) بود.

در ادامه بیننده تصاویری از عزاداری مردم باشید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد