Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری در محل استانداری زنجان، به راه‌اندازی بازارهای روزدر شهر زنجان اشاره کرد و گفت: برخی اقدامات، سلبی و برخی دیگر ایجابی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات ایجابی، راه‌اندازی بازارهای روز است که تحت کنترل خودمان باشد، اظهار داشت: بازارهای روز یا جمعه بازار ابزاری هستند که انواع کالاها و محصولات با نظارت شهرداری انجام می‌شود و این مهم باعث پایین آمدن قیمت‌ها می‌شود چرا که درصد زیادی از فروشندگان در واحدهای استیجاری فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان به جابه‌جایی کوی فلسطین اشاره کرد و گفت: جابجایی همه ساکنان کوی فلسطین به صورت فوری صورت بگیرد و هر کدام از ساکنان با توجه به شرایط و تقاضای خود می‌توانند واحد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

افشارچی تاکید کرد: انتقال ساکنان کوی فلسطین، تنها راه چاره‌ای است که می‌توان برای این منطقه انجام داد و سرشکن کردن هزینه ساخت مسکن برای ساکنان این منطقه در سایر پروژه‌های شهری، نقدترین و سریع‌ترین راه برای جابه‌جایی است و قرار نیست پروژه‌ای از صفر برای ساکنان کوی فلسطین اجرا شود.

وی با بیان اینکه اگر بنا باشد پروژه‌ای از صفر و ابتدا برای ساکنان منطقه فلسطین احداث شود، هزینه‌های تامین زمین و ساخت واحدها خیلی سرسام آور می‌شود، گفت: تخصیص زمین فردی و گروهی و ارائه تسهیلات برای ساخت مسکن و تخصیص پروژه‌های متنوع در نقاط دور و نزدیک به مرکز شهر از مواردی است که می‌تواند محرکی تشویقی برای استقبال اهالی کوی فلسطین برای جابجایی ها باشد.

استاندار زنجان به مشخص شدن ۲ پروژه در کوی زنگان و کوی زیتون جهت ساخت واحد برای ساکنان کوی فلسطین اشاره کرد و یاد آورشد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، سبد پیشنهادات خود برای جابه‌جایی کوی فلسطین را متنوع کند.

افشارچی بیان داشت: باید تمام ساکنان کوی فلسطین به‌صورت کلان جابه‌جا شوند و هر کدام از ساکنان با توجه به شرایط و تقاضای خود می‌توانند واحد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

استاندار زنجان ادامه داد: ارزیابی مشاور طرح تا جلسه آینده آماده شود و تا پایان سال جاری قرارداد با ساکنان کوی فلسطین منعقد شده و تا سال آینده نیز واحدها تکمیل و واگذار شوند.

گفتنی است آیت الله رئیسی ریاست جمهوری در سفر آبان سالجاری در بازید سرزده از منطقه کوی فلسطین شهر زنجان دستور رسیدگی فوری به وضعیت این منططقه و جابجایی ساکنان آن به منطقه مناسب را داد.

کد خبر 5401407

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن افشارچی استاندار زنجان بافت فرسوده بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا برف و کولاک بارش باران سیلاب گرگان ایلام اردبیل شیوع کرونا برای ساکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۰ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خلجی گفت: سهم واریزی امور مالیاتی استان از مبلغ فوق، ۹ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال و پرداختی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز ۹۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و امداد و نجات به شهرداری‌های استان زنجان واگذار شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری زنجان گفت: از این تعداد ۳۶ دستگاه مینی بوس، ۲۶ دستگاه خودروی ون، ۱۸ دستگاه اتوبوس، ۹ دستگاه کمپرسی نیمه سنگین، هشت دستگاه ست امداد و نجات و سه دستگاه نیز کمپرسی سنگین است.

خلجی به وضعیت ساماندهی نیروی انسانی شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده توسط استاندار زنجان آزمون جذب ۹۱ نفر نیرو در شهرداری‌های استان به صورت قرارداد کار معین که در گذشته ثبت نام کرده اند، ۱۰ خرداد سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: داوطلبان آزمون جذب شهرداری‌ها به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و در صورت تمایل نسبت به ویرایش محل رشته خود اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری زنجان گفت: این آزمون همزمان در ۱۷ استان کشور در تاریخ بیان شده برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فوری | اعلام آماده باش سراسری در این استان | شهروندان از تردد غیر ضروری پرهیز کنند
  • آغاز ثبت‌نام ناوگان حمل و نقل مسافر بین‌شهری ون با تحویل فوری
  • پرداخت ۱۰ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های زنجان
  • شعار حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی شهر زنجان به بیش از ۷۰ درصد رسید
  • فلسطین، امروز مسله اول جهان اسلام است
  • فوری؛ بزرگترین قرارداد نفتی تاریخ کشور امضا شد + جزئیات | ارزش این قرارداد چقدر است؟
  • آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی منجر به تخلیه ساختمان شد
  • اجرای پروژه نهضت ملی مسکن دربخش حمایتی در اشتغال زنجان موثر است
  • تظاهرات حامیان ملت فلسطین در سراسر جهان