Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@05:23:02 GMT

مهاجم برزیلی امارات دیدار با ایران را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۳۲۳

فابیو لیما به دلیل آسیب دیدگی شدید در دیدار شب گذشته الوصل، دیدار برابر ایران را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الوصل شب گذشته در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات، به مصاف العین رفت که با گل دقایق پایانی گیلبرتو موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود گذشته و راهی مرحله بعد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اتفاقی که در لحظات آخر مسابقه رخ داد، باعث ایجاد یک بحران در تیم ملی امارات شده است.

 

 

 

 

 

فابیو لیما مهاجم برزیلی الاصل امارات که به دلیل آسیب دیدگی رقابت های جام ملت های عربی را از دست داده بود، چند وقت پیش توانست با بهبودی از این مصدومیت، به میادین بازگردد اما این بازیکن کلیدی در دقیقه 88 دیدار شب گذشته به شدت دچار آسیب دیدگی شد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

 

انتشار تصاویر لیما که با عصا در حال خروج از ورزشگاه زعبیل بود، باعث نگرانی هواداران تیم ملی امارات شد که امشب پس از صدور بیانیه الوصل، مشخص شد که این بازیکن باید مدت طولانی از میادین به دور باشد. در اطلاعیه باشگاه الوصل آمده است که فابیو لیما از ناحیه آشیل پا دچار پارگی شده است.

 

 

 

 

 

هر چند که الوصلی ها مدت زمان دوری این بازیکن را مشخص نکرده اند ولی این نوع آسیب دیدگی ها معمولا 6 ماه زمان برای بهبودی نیاز دارد و بدین ترتیب فصل برای فابیو لیما به پایان رسید و این بازیکن نمی تواند در ادامه فصل الوصل را همراهی کند.

 

بدین ترتیب لیما قادر نخواهد بود که در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی امارات به میدان برود و غیبت او در بازی 12 بهمن برابر ایران قطعی خواهد بود. پس از آسیب دیدگی علی مبخوت، این بدترین خبر ممکن برای برت فن مارویک سرمربی امارات است که بدون 2 عنصر اصلی و تهاجمی خود باید به مصاف سوریه و ایران برود.

 

 

تیم ملی امارات تیم ملی ایران امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی امارات تیم ملی ایران امارات تیم ملی امارات فابیو لیما آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد تا به اردوی تیم ملحق شود.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از نیمه فروردین امسال با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی از پنجم اردیهبشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

 لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)
  • ببینید | جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»