Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین عبداله‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان در جلسه شورای نظارت بر نامگذاری شهرستان کاشان اظهار کرد: نامگذاری معابر، اماکن و فضاهای عمومی به نام افراد فعال در عرصه خدمت، ترویج ارزش‌ها و ایثار در سطح شهرها و روستاهای شهرستان انجام شود.

 وی افزود: در نامگذاری‌های معابر، اماکن، میادین و چهارراه‌ها با اولویت‌بندی مزین شدن به نام شهیدان والامقام برنامه‌ریزی و اجرایی شود که ضرورت دارد برخی از معابر شهری به نام شهدای زن شهرستان کاشان نامگذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ضرورت دارد در برخی از نامگذاری‌ها نام یک کوچه، پارک، کتابخانه، مراکز آموزشی، ساختمان، سالن و ... به نام یک عنصر میراث فرهنگی ناملموس و برخی دیگر از میادین یا بوستان های شهر به نام «پیشکسوتان جهاد و مقاومت» و «میدان کارآفرینی» می‌تواند انتخاب شود.

عبداله‌زاده گفت: در اولویت اول نامگذاری باید اسامی کلیه شهدای منطقه و ملی بر روی معابر و اماکن شهر یا روستا نهاده شده و سپس توصیه می‌شود از اسامی علما، مشاهیر و اسامی بومی و محلی برای نامگذاری سطح شهر مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد