Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان های رشت، رودبار، فومن، صومعه سرا، تالش، آستارا و شفت نیز سفیدپوش شده است، اضافه کرد: ارتفاع برف در گردنه الماس به ۶۰ سانت رسیده و در گردنه حیران بارش شدید برف و کولاک شدید داریم.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از بارش شدید برف در محورهای سیاهکل - دیلمان، اسالم - خلخال، پونل - خلخال، ویه - کلیشم، زیاز - شوک، رودسر - لات محله، بلوردکان - خصیب دشت و ماسال - گیلوان خبر داد و اظهار کرد: ارتفاع برف در محورهای اسالم - خلخال و رودسر - لات محله به ۶۰ سانت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتفاع برف در محور سیاهکل - دیلمان را ۳۵ سانت دانست و افزود: در محور پونل - خلخال نیز ارتفاع برف برف به ۴۰ سانت می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بارش پنج تا ۱۰ سانتی برف در محورهای مواصلاتی شهرستان های لاهیجان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، ماسال و رضوانشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در محورهای فومن - ماسوله، شوک - ملکوت، شفت - امامزاده ابراهیم - امامزاده اسحاق، حشمت آباد - قوشه لانه، بهارستان - آقچای، اطاقور - خرما و لنگرود - بلوردکان برف خفیف می بارد.

مرادی، با بیان اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان های رشت، رودبار، فومن، صومعه سرا، تالش، آستارا و شفت نیز سفیدپوش شده است، اضافه کرد: ارتفاع برف در گردنه الماس به ۶۰ سانت رسیده و در گردنه حیران بارش شدید برف و کولاک شدید داریم.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای مواصلاتی شهرستان های بندرانزلی، املش، لنگرود و رودسر، گفت: ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل - خلخال در جریان است لذا رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راهداری و حمل ونقل جاده ای برف محورهای مواصلاتی شهرستان ارتفاع برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام بارش شدید باران و رعد و برق در ایلام از پیش از ظهر امروز مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان آغاز شد.

بارش شدید باران در استان ایلام در حالی آغاز شده که اداره کل هواشناسی استان نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار زرد صادر کرده است.

از طرفی شرکت منطقه‌ای آب استان نیز هشدار داده است که در مسیر رودخانه‌ها و پل‌ها و سدها اتراق نشود و مردم مراقب طغیان رودخانه‌ها باشند.

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بیارندگی در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام نیز ضمن هشدا به رانندگان استان گفت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آبگرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان