Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدراشد مدرس گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج در مورد وضعیت راه‌های مواصلاتی استان کردستان اظهار کرد: در شهرستان‌های سنندج، سقز، بانه، مریوان، سروآباد و دیواندره بارش شدید برف و کولاک وجود دارد و در بیشتر شهرستان‌های استان بالای 50 سانتیمتر بارش برف گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه در کل محورهای مواصلاتی ممنوعیت تردد کشنده اعمال شده چرا که اکثر مسیرهای مواصلاتی استان از ساعت ۲۰ دیشب مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در طول 48 ساعت گذشته 10 هزار کیلومتر برفروبی در جاده‌های استان انجام شده است.

مدرس‌گرجی افزود: تا این لحظه 200 خودرو رهاسازی و 70 نفر مسافر در راه مانده  توسط عوامل راهداری در راهدارخانه‌های اسکان داده شده است.

وی تصریح کرد: در طول 48 ساعت گذشته 3 هزار تن شن و ماسه در سطح جاده‌های استان مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در مورد آخرین وضعیت بازگشایی مسیرهای روستایی گفت: با توجه به بارش‌های شدیدی که در سطح استان شاهد هستیم پیش‌بینی ما انسداد تعداد بیشتری راه روستایی در سطح استان است.

وی عنوان کرد: 350 دستگاه ماشین‌آلات و 500 نفر عوامل راهداری و بخش خصوصی 100 دستگاه ماشین‌آلات و 200 نفر نیروی انسانی در سطح راه‌های اصلی و روستایی مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان

جهانبخش نوکانی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از تعداد کارت های مسدود شده ۲۴۹ کارت سوخت بنزین و ۴۱ کارت نفتگاز در استان کردستان به علت عرضه خارج از شبکه مسدود شده است.

 مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد مسدودیت‌ها مربوط به رانندگان تاکسی می‌باشد در ادامه افزود: ۵۰ درصد مربوط به شهرستان مریوان است.

وی افزود: از ابتدا سال جاری تا کنون ۶۳۸ بازدید از جایگاه‌های سوخت در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای استان کردستان گفت: از ۲۵ دی سال گذشته تاکنون ۲۳ میلیون لیتر نفتگاز در قالب طرح فول باک در مرزهای استان عرضه شده است.

نوکانی از ۲۳۸ هزار و ۵۶۶ لیتر تخلف بنزین صورت گرفته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه