Web Analytics Made Easy - Statcounter

تساوی بدون گل اینتر برابر آتالانتا در برگامو، باعث شد این تیم نتواند برای چهلمین بازی متوالی در لیگ ایتالیا گلزنی کند. 

طرفداری | به گزارش اپتا، اینتر در دیدار یکشنبه شب مقابل آتالانتا که با نتیجه بدون گل خاتمه یافت، برای اولین بار از ژانویه ۲۰۲۱ (تساوی بدون گل مقابل اودینزه)، در یک بازی از سری آ موفق به گلزنی نشد تا رکورد گلزنی های متوالی نراتزوری در لیگ ایتالیا در عدد ۳۹ متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اینتر موفق به گلزنی برابر آتالانتا شده بود، می توانست تبدیل به سومین تیمی شود که در حداقل ۴۰ بازی پیاپی در لیگ ایتالیا گلزنی می کند. فقط یوونتوس در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۴ به ترتیب با ۴۴ و ۴۳ مسابقه، توانسته در بیشتر از ۳۹ بازی متوالی در سری آ گلزنی کند.

نکته مثبت دیدار اینتر برابر آتالانتا نیز گل نخوردن این تیم بود که باعث شد افعی برای اولین بار از زمان سه امتیازی شدن هر برد در فوتبال، در ۵ بازی متوالی خارج از ورزشگاه جوزپه مه آتزا کلین شیت کند. تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی در ۵ بازی آخر بیرون از استادیوم سن سیروی خود در سری آ برابر امپولی، ونتزیا، رم سالرنیتنا و آتالانتا دروازه خود را بسته نگه داشته است. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟

رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن