Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@21:18:44 GMT

مردم سفر‌های خود را به تعویق بیندازند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۹۶۷۲

معاون عملیات ترافیک پلیس راه کشور از شهروندان خواست، سفر‌های خود را تا مساعد شدن شرایط آب و هوا به تعویق بیندازند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سرهنگ محبی در یک ارتباط زنده تلویزیونی همچنین درباره محور‌های مسدود شده نیز گفت: در کردستان محور دهگلان، حسین آباد، بانه، قوپان، سقز، بانه و در سیستان و بلوچستان محور ایرانشهر و در هرمزگان محور جاسک و همچنین در بیشتر محور‌های روستایی و فرعی در استان‌های دیگر بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همکاران سازمان راهداری در تلاش برای بازگشایی محور‌ها هستند.

وی به رانندگانی که قصد مسافرت در این روز‌ها را دارند توصیه کرد، در محور‌های کوهستانی حتما زنجیر چرخ داشته باشند چرا که به گفته او تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و پلیس در محل‌ها حضور دارد و اجازه تردد نخواهد داد.

سازمان هواشناسی با اعلام کاهش دمای هوا تا ۹ درجه در اغلب مناطق کشور از دیروز  (یکشنبه) اعلام کرد: امروز با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال‌غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و غرب تهران، بارندگی‌ها تقویت می‌شود.

شدت بارش‌ها امروز برای استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، کردستان، گیلان، نیمه جنوبی فارس، کرمان، هرمزگان، جزایر شرقی خلیج‌فارس، تنگه‌هرمز و خراسان جنوبی است.

امروز (دوشنبه) بارش‌ها به غرب اصفهان و جنوب‌ غرب کشور رسیده و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

 آبگرفتگی معابر، بالاآمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، مسدود شدن جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر نیز در استان‌های پربارش پیش‌بینی شده است.

طی دو روز آینده در نیمه شرقی کشور، وزش باد شدید رخ خواهد داد. آب‌های دریای‌خزر برای امروز دوشنبه و آب‌های خلیج‌فارس تا فردا سه‌شنبه مواج و متلاطم است.

همزمان با ورود سامانه بارشی از دیروز کاهش دمای ۷ تا ۹ درجه در مناطق شمال‌غرب و سواحل دریای‌خزر، فردا و چهارشنبه برای دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و جنوب‌غرب، مرکز و شرق کشور، پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: پلیس راه ، بارش برف ، سفر ، شرایط اب و هوایی ، دما

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پلیس راه بارش برف سفر شرایط اب و هوایی دما محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری

رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش آموزش کشور امروز با در دانشگاه امیرکبیر با نظارت بر بررسی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: امروز حدود ۵۰۱ هزار نفر داوطلب در سراسر کشور آزمون تجربی شرکت کردند و دانشگاه امیرکبیر نیز به عنوان یکی از حوزه‌های آزمون سراسری میزبان ۵۷۰۰ داوطلب پسر و دختر است.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، با وجود تلاش ارتش و نیروهای مسلح برای ایجاد شرایط به منظور حضور داوطلبان در حوزه آزمون، حدود ۵۰ نفر از داوطلبان از شهرستان زیرکوه و حاجی آباد از توابع خراسان جنوبی به دلیل سیل از آزمون جا ماندند؛ اما این نوید را به داوطلبان استان خراسان جنوبی و حاجی آباد خواهم داد که آزمون اختصاصی فرهنگیان و سراسری را ظرف دو هفته آینده برگزار خواهیم کرد.

معاون وزیر علوم اظهار کرد: روز گذشته ۴ آزمون در سراسر کشور برگزار شد و ۴ مورد تخلف و دستگیری ثبت شده که این موضوع نشان از اعتماد مردم به سیستم سنجش دارد، از این چهار مورد دونفر به دنبال عکس گرفتن از سوالات بودند و ۲ نفر نیز در استان‌های جنوبی به دنبال استفاده از تجهیزات برای تقلب بودند که با آنها مطابق بخشنامه برخورد شد.

وی ادامه داد: ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری امسال نسبت به چندین هزار نفر سال گذشته بی‌نظیر است، رشته تجربی به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان از اهمیت ویژه‌ای برخودار است، مخازن سوالات امروز از پنج لایه امنیتی تشکیل شده است، برای اولین بار زمانی که مخازن قفل و پلمپ شد، کلید سوالات در جای دیگری نگهداری شد.

پورعباس بیان کرد: امیدوارم امروز شاهد تخلف و تقلبی نباشیم؛ اما باحمایت پلیس، پلیس‌ فنا و قوه قضاییه تمامی توان حفاظتی سازمان و کشور آمادگی مناسبی برای برگزاری آزمون وجود دارد و در صورت تخلف همان ثانیه با آن برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس