Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر قائدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: پس از داوری آثار راه ‌یافته به بخش تخصصی سومین جشنواره آنلاین‌ فیلم کوتاه پاک‌کن، فیلم پویانمایی The Garden (باغ) ساخته امیرحسین ریاحی توانست از بین آثار معرفی شده‌ این بخش‌ در جایگاه دوم‌ برترین‌ها قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه فیلم پویانمایی The Garden ساخته ریاحی، مشکلات جسمی و روانی فردی معتاد را روایت می‌کند، تصریح کرد: این اثر با حمایت انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی به ارسال ۲۵۱ اثر در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی به دبیرخانه این در این دوره از جشنواره ملی فیلم کوتاه پاک‌کن و پذیرش فیلم The Garden ساخته فیلم‌ساز استان به همراه ۹۳ اثر دیگر   توسط شورای انتخاب جشنواره اشاره و یادآور شد: این فیلم توانست از میان پنج نامزد نهایی بخش رقابتی پویانمایی به مقام دوم دست یابد.

رییس‌ انجمن سینمای‌ جوانان چهارمحال و بختیاری همچنین در ادامه به نمایش فیلم " آشو" به کارگردانی جعفر نجفی از دیگر فیلم‌سازان استان در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آسیایی وزول فرانسه اشاره کرد و گفت: بیست و هشتمین دوره این جشنواره ۱۲ تا ۱۹ بهمن برگزار می‌شود و فیلم آشو در بخش رقابتی مستند به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: فیلم کوتاه مستند " آشو " به کارگردانی جعفر نجفی و تهیه‌کنندگی مریم نقیبی دارای عناوین بهترین کارگردانی جشنواره لایپزیک و بهترین فیلم بخش کودک و نوجوان جشنواره ایدفا سال ۲۰۱۹ میلادی است.

به گزارش ایرنا، فریدون نجفی، محسن باقری، آرمان قلی پور، شهرام ابراهیمی، مرجان خسروی، علی توکلی و برادران صفری از جمله چهره‌های موفق فیلم‌سازی چهارمحال و بختیاری به شمار می‌روند که توانسته‌اند با خلق آثار متعدد موفق به کسب جوایز برتر جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی شوند.

برچسب‌ها پویا نمایی چهارمحال وبختیاری فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پویا نمایی چهارمحال وبختیاری فیلم کوتاه پویا نمایی چهارمحال وبختیاری فیلم کوتاه چهارمحال و بختیاری فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری