Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، وحید گلیکانی سرپرست فرمانداری قدس در نشست مردمی مسوولان و مدیران شهری که با برپایی نهضت خدمت رسانی در مسجد صاحب الزمان(عج) سرخه‌حصار برگزار شد، اظهار کرد: ضعف زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف مانند استاندارد عدم استقرار برخی ادارات در شهرستان مستقر، کمبود سرانه‌های بهداشتی، امنیتی، آموزشی و تامین انرژی و فضای سبز کاستی‌هایی وجود دارد اما مدیریت شهرستان با هم افزایی که در دولت سیزدهم ایجاد شده این مسائل را برطرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از عمده دغدغه‌ها در محله‌های مختلف شهر، تامین آب شرب سالم برای شهروندان بوده که با پیگیری‌های انجام شده قرار است برای اولین بار آب پاک و تمیز از تصفیه خانه شماره ۶ تهران با اجرای ۳ هزار و ۵۵۵ متر خط انتقال وارد شهرستان شود. 

سرپرست فرمانداری قدس افزود: تصفیه خانه فاضلاب سال ۸۹ با صرف هزینه‌های بالا افتتاح شد اما ساختار شهرستان زیربار این تصفیه خانه نرفت و با اشباع شدن ظرفیت مدول یک و گسترده شدن هزینه‌های اجرایی مدول دوم هنوز انجام نشده است.

وی در ادامه گفت: پساب خروجی از این تصفیه خانه پس از تصفیه هدر می‌رفت و اخیرا طی جلسات برگزار شده با آبفا، حق آبه از پساب فاضلاب در حوزه شهرداری گرفته و صنعت و کشاورزی نیز حق استفاده دارند.

گلیکانی افزود: در سطح شهرستان ۴۶ حلقه چاه با دبی یک هزار و ۴۶ لیتر بر ثانیه داشته که از این تعداد ۵ چاه در اختیار شهرداری جهت آبیاری فضای سبز و خدمات شهری استفاده می‌شود.

وی با اشاره به عدم ثبات در انتخاب شهردار تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به تعیین انتخاب شهردار در این شهرستان تسریع کنند و این مطالبه از سوی شهروندان، تک تک اعضای شورای اداری و مسوولان است.

سرپرست فرمانداری قدس خاطر نشان کرد: در حوزه آموزش و پرورش مشکلات بسیار است و با کمبود ۱۹۰ کلاس درس مواجه هستیم که با جذب خیر قرار است کلنگ زنی یک واحد آموزشی در منطقه‌ای محروم انجام شود.

وی درخصوص حوزه امنیتی گفت: به دلیل تفکیک انجام شده غرب استان با تهران بزرگ در این حوزه اعتبارات در جای دیگر هزینه می‌شود و با پیگیری‌های صورت گرفته زمینی برای ساخت ستاد فرماندهی اختصاص داده شده که با تامین اعتبار و طی شدن تشریفات قانونی ساخت آن انجام شده و لازم نسبت به نیروی انسانی و تجهیزات تقویت و پشتیبانی شود.

 گلیکانی با اشاره به تاریکی‌های برخی محلات که موجب ایجاد ناامنی شده گفت: لازم است نسبت به تامین روشنایی و ارتقا امنیت منطقه اقدام شود و نیازهای مردم به سرعت برطرف شود و حضور مسوولان در کنار مردم موجب التیام و آرامش است. 

وی تاکید کرد: در نهضت خدمت رسانی مدیران در ساعات مختلف در خدمت مردم هستند و هر مدیری که نمی‌تواند در این مسیر جهادی همراه شود، بدون تعارف مسوولیت خود را تحویل دهد. 

گلیکانی گفت: اعضای ۹ نفره شورای اسلامی، محلات سطح شهر را تقسیم بندی کرده و هر ۶ ماه در یک محله حضور یافته و دغدغه‌های مردم را شنیده و موضوعات را رصد کرده و به صورت کارشناسی رسیدگی کنند. 

وی افزود: همجواری با برخی مناطق تهران موجب شده تصمیماتی مانند رسیدگی به دوربرگردان‌ در این محدوده‌ها در استان پیگیری شود و نقاط مشترکی که دارای مشکل است توسط شهرداری شناسایی شده تا نسبت به رفع آن اقدام شود. 

سرپرست فرمانداری قدس با بیان اینکه طی بازدید از ۱۰ نانوایی، ۸ مورد تخلف در کم‌فروشی داشتند، در ادامه تصریح کرد: در محله سرخه‌حصار زمین کلانتری اختصاص یافته توسط نیروی انتظامی پیگیری شود تا با استقرار آن شاهد افزایش سطح امنیت در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست فرمانداری قدس سرپرست فرمانداری قدس تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز جمعه در بازدید از پروژه «برج‌های دوقلو» در شهر خرم‌آباد، اظهار داشت: پروژه «برج‌های دوقلو» از جمله پروژه‌هایی است که از مطالبات عمومی مردم است و تقریباً بر اساس گزارشی که به من داده‌اند، قریب به ۱۰ سال بوده که شروع شده است.

وی عنوان کرد: الان مدتی است که کارگاه این پروژه فعال نیست.

استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه این پروژه صاحبان متعددی دارد، بخشی از آن مربوط به بنیاد شهید، بخشی مربوط به شهرداری و همچنین شرکت پیمانکاری هم بوده که ادعایی دارد در پروژه مشارکت داشته است، افزود: صحبت کردیم، گزارشی که شهردار و.. دادند، زمینه آغاز فعالیت این پروژه فراهم شده است.

شفقت، بیان داشت: قرار شده که دو تا سه هفته دیگر با حضور همه کسانی که در این پروژه دست‌اندرکار بوده‌اند، جلسه نهایی را برگزار کنیم و دررابطه‌با این پروژه سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری شود و ببینیم راهکار اجرایی چیست.

وی تأکید کرد: الان هیچ‌گونه تصمیمی من نمی‌توانم بگیرم، ولی بر اساس گزارش شهردار، فرایند شروع به کار پروژه تقریباً فراهم شده است.

استاندار لرستان، تأکید کرد: من خودم هم یک سری پیشنهادت دررابطه‌با این پروژه دارم که در جلسه‌ای که قرار است برگزار شود در مورد آنها صحبت خواهم کرد.

کد خبر 6089413

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه