Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:52:09 GMT

اطری: بهروز یاری گفت با این قیافه به خیابان نرو

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۹۸۸۷

اطری: بهروز یاری گفت با این قیافه به خیابان نرو

عضو المپیکی کشتی آزاد ایران می‌گوید آنقدر کاهش وزن‌های متوالی به او فشار آورده که کلیه و کبدش در حال از کار افتادن بوده است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رضا اطری که بعد از رسیدن به فینال وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور به دلیل نرسیدن سر وزن قانونی از دور مسابقات حذف شد، اظهار داشت: گفته بودم دوست دارم در 61 کیلو کشتی بگیرم، چون وزن کم کردن برایم سخت شده بود، اما با آن موافقت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به هرشکل این اتفاق در مسابقات کشوری رخ داد و آن را به فال نیک می‌گیرم.  

وی ادامه داد: امیدوارم که سهمیه جام تختی به من داده شود تا بتوانم شانس خود را در وزن 61 کیلوگرم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی امتحان کنم.

اطری در مورد میزان اضافه وزنی که برای او در مسابقات کشوری دردسرساز شد، گفت: یک کیلو و نیم در نرمش کم کردم، سه کیلو اضافه وزن ماند. سالن سرد بود، کشتی‌های روز اول هم دیر تمام شد، نتوانستم دیگر این سه کیلو را کم کنم. داشت کلیه و کبدم از کار می‌افتاد.

 

اطری که در المپیک هم کیلوهای زیادی از وزن بدنش را کم کرده بود تا بتواند مدال بگیرد و در آستانه کسب آن، از رسیدن به سکو بازماند، خاطرنشان کرد: من تمام تلاشم را کردم، قسمت این بود. آنقدر این وزن کم کردن به بدنم فشار آورده که دیگر نمی‎‌توانم نفس عمیق بکشم. همان وقت بهروز یاری من را در سالن دید، گفت پسر از سالن بیرون نرو، تو را با این قیافه هر جا ببینند، می‌گیرند! آنقدر در این مدت وزن کم کرده‌‌ام که روی صورتم تاثیر گذاشته است.

 

اطری در خاتمه گفت: هر تصمیمی کادرفنی تیم ملی بگیرد، تابع آن هستم. می‌خواهم کشتی بگیرم و هر میدانی که باشد با تمام وجود روی تشک خواهم رفت.

رضا اطری آزاد کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا اطری آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است

رمضان جمالپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به میزبانی اهواز برگزار شد که در این دوره از مسابقات حدود ۱۵۰ کشتی گیر شرکت داشتند.

رئیس هیأت کشتی خوزستان اضافه کرد: ما سعی کردیم مسابقات را در بهترین سطح ممکن برگزار کنیم و سعی کردیم که سالن را در حد استانداردهای جهاتی تجهیز کنیم و به لحاظ اسکان بهترین بودیم.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها با توجه به اینکه آخرین چرخه انتخابی تیم‌ملی است، پنج کشتی‌گیر از خوزستان به مقام اولی دست پیدا کردند و تمام تلاش ما این بود که این مسابقات را به بهترین شکل برگزار کنیم که همه از شرایط میزبانی راضی بودند.

جمالپور تاکید کرد: کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته که با یک برنامه‌ریزی خوبی که شروع کردیم، امسال پنج کشتی گیر در قهرمانی بزرگسالان در آسیا داشتیم که پنج مدال کسب کردند. همچنین امین میرزازاده به عنوان برترین آسیا در کشتی فرنگی انتخاب و برترین ورزشکار ایران شد.

رئیس هیأت کشتی خوزستان بیان کرد: امسال اتفاق خوبی در کشتی استان خوزستان دارد رخ می‌دهد از جمله اینکه پنج کشتی گیر استان در ترکیب ۶ نفره تیم ملی کشور است، ۳ سهمیه قطعی شده و به دنبال دو سهمیه دیگر هستیم و به گونه‌ای حمایت می‌کنیم که طلای المپیک را کسب کنیم.

کد خبر 6089939

دیگر خبرها

  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد