Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نوراللهی بازیکن ملی پوش شباب الاهلی مقابل شارجه دو پنالتی از دست داد!

احمد نوراللهی به زبان عربی از هواداران شباب الاهلی عذرخواهی کرد.

به گزارش طرفداری، در رقابت های جام حذفی امارات، شباب الاهلی شب گذشته میهمان شارجه بود و این دیدار در وقت های معمول و اضافی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی احمد نوراللهی و مهدی قائدی دو بازیکن ایرانی از ابتدا در ترکیب تیم شباب الاهلی حضور داشتند و نوراللهی تا انتهای بازی در میدان حضور داشت و قائدی 81 دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد.

نوراللهی در این دیدار شب کابوس واری را پشت سر گذاشت. وی در جریان بازی یک پنالتی را ازدست داد. در ضربات پنالتی هم بار دیگر ضربه خود را از دست داد تا در نهایت شباب الاهلی با نتیجه 4 بر 2 شکست بخورد و از دور رقابت های کنار رفت.

هافبک سابق پرسپولیس با انتشار متی به زبان عربی از کادرفنی، بازیکنان، مدیریت و هواداران شباب الاهلی عذرخواهی کرد. ترجمه متن به شرح زیر است:

سلام علیکم بر برادارنم در تیم، کادرفنی، مدریریت و هوادارن بزرگ شباب الاهلی. امروز روز ما نبود و از تمام شما عذرخواهی می کنم. مخصوصا من روز خوبی نداشتم و در این بازی برد برای ما مقدر نشده بود. مطمئن هستم تمام کلمات عذرخواهی کافی نخواهد بود.

شما مستحق بهترین ها هستید. شما باید همیشه صدرنشین و در قله باشید همچنان که همیشه به عادت کردید و دارید. من به شما قول می دهم که در ادامه با تمام وجودم تلاش کنم تا باعث خوشحالی شما شوم. منتظر من و همبازی هایم باشید تا مسیرمان را تصحیح کنیم.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد جواد نکونام در انتظار تصمیم نهایی رشید مظاهری کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  پاسخ مثبت علی کریمی به الماسخاله برای شرکت در مناظره تلویزیونی رسمی؛ رافائل بنیتس از اورتون اخراج شد لیورپول تمایلی به پرداخت دستمزد درخواستی محمد صلاح ندارد / ادعای میرر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها