Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - نادین دوریس، وزیر فرهنگ و رسانه انگلیس در توییتر خود نوشت: هزینه مجوز سالانه مورد نیاز برای تماشای زنده برنامه‌های بی‌بی‌سی تا سال ۲۰۲۴، ۱۵۹ پوند ثابت می‌ماند و در سه سال بعد اندکی افزایش خواهد یافت سپس به طور کامل قطع شود. این پایان مدل کنونی تامین بودجه بی‌بی‌سی خواهد بود و پس از سال ۲۰۲۷ روش تامین بودجه عمومی برای بی‌بی‌سی به طور کامل حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب اپوزیسیون کارگر، انگیزه سیاسی را دلیل کاهش بودجه شبکه خبری بی‌بی‌سی دانسته است.

در مقابل نرخ تورمی که انتظار می‌رود در ماه آوریل به بالاترین حد ۳۰ سال گذشته یعنی ۶ درصد یا بیشتر برسد، تثبیت هزینه مجوز در ۱۵۹ پوند (۲۱۷.۴۰ دلار) فعلی، تا حدودی برای مصرف کنندگانی که با افزایش هزینه‌های زندگی رو به رو هستند،مناسب است  اما این ضربه بزرگی به امور مالی بی‌بی‌سی خواهد بود، زیرا این رسانه تلاش می‌کند با رسانه‌های خبری با بودجه خصوصی و امثال نتفلیکس و سایر سرویس‌های پخش سرگرمی که از سوی  مشترکان تامین مالی می‌شوند، رقابت کند.

لوسی پاول، قانونگذار حزب کارگر و مسئول سیاست فرهنگی در این خصوص گفت: «به نظر می‌رسد که نخست‌وزیر و وزیر فرهنگ برای حمله به این  شبکه خبری آماده هستند، زیرا روزنامه‌نگاری آن را دوست ندارند».

خروجی خبری بی‌بی‌سی به طور مرتب از سوی احزاب سیاسی انگلیس به ویژه درباره پوشش مسائل برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) مدتهاست که از سوی حامیان خروج از اتحادیه اروپا مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه بی بی سی بوریس جانسون دولت انگلیس بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و برنلی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و برنلی

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - برنلی) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748352

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد