Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@01:58:56 GMT

بیگی: نساجی می توانست تیم پنجم جدول باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۰۱۷۴

بیگی: نساجی می توانست تیم پنجم جدول باشد

سعید بیگی یکی از سه مدافع نساجی در بازی های اخیر بر این عقیده است نساجی می توانست دور رفت بازی ها را با رتبه پنجمی یا ششمی به پایان ببرد. 

به گزارش "ورزش سه"، او در پاسخ به این سوال که تجربه بازی با 3 مدافع در خط دفاعی نساجی برای او و دیگر مدافعان تیم چگونه به نظر می رسد؟ گفت: من فصل گذشته بازی در پست های مختلف را تجربه کرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هافبک دفاعی گرفته تا دفاع های کناری و دفاع میانی اما بازی با 3 مدافع روی یک خط تجربه جدیدی است و برای بازی در چنین وضعیتی باید هوشیار باشی و کارایی بیشتری داشته باشی. خوشحالم از تجربه جدیدی که به دست آوردم و خدا رو شکر به نظرم نساجی این فصل در فاز دفاعی یک تیم خوب بوده است. البته این مرهون تلاش همه بازیکنان است. چون دفاع و حمله در فوتبال یک کار تیمی است. ما 8 هفته است که در بازی های لیگ برتر شکست نخورده ایم و این نشان می دهد شیوه جدید در نساجی کارساز بوده است. ضمن اینکه بر خلاف فصل گذشته دیگر در جدول رده بندی دغدغه بقاء نداریم. در حالی که در ابتدای فصل شاید برخی نسبت به بازی با 3 مدافع تردید داشتند و معتقد بودند این شیوه در دفاع آسیب پذیر خواهد بود. 

 

بازیکن نساجی در واکنش به عمکرد تیم نساجی در دور رفت بازی ها گفت: خوشبختانه جز یکی دو بازی ما در دیگر دیدارها نمایش خوبی در برابر حریفان داشتیم. حتی در مسابقه ای که بازنده بودیم فوتبالمان به گونه ای بود که تحسین شدیم. این نشان می دهد پیشرفت خوبی داشته ایم. همان طور که این فصل بر خلاف فصل قبل روزهای پر فشار و پر استرسی را سپری نمی کنیم و تیم نهم جدول بشمار می رویم. البته هدف ما تنها ماندن در جدول بازی ها نیست و اهداف بزرگ تری در سر داریم. می خواهیم در پایان فصل در جایگاه شایسته تری نسبت به الان قرار بگیریم و در نهایت دل هواداران را شاد کنیم. به اعتقاد من اگر در یکی دو بازی در استفاده از موقعیت ها بهتر عمل می کردیم الان می توانستیم تیم پنجم جدول یا دست کم تیم ششم جدول باشیم. به طور مثال ما در بازی با نفت مسجد سلیمان می توانستیم برنده باشیم یا در همین بازی با تراکتور. با این حال بازی های دور برگشت این فرصت را به ما می دهد تا صعود درجدول رده بندی را تجربه کنیم. 

 

بیگی در پایان در خصوص بازی فردا با گل گهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: گل گهر تیم خوب و قابل احترامی است. همه به خوبی می دانیم جایگاه این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر بالاتر است منتهی 7 امتیاز از این تیم کسر شده است. ما هم نساجی هستیم و فردا تلاش خواهیم کرد برنده از میدان خارج شویم.

 

نساجی مازندران سعید بیگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران سعید بیگی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه نساجی مازندران در راستای حمایت از این تیم در مصاف حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل ذوب اهن ۴۰۰ هوادار تیمش را راهی اصفهان می‌کند تا در دیدار فردا برابر ذوب‌آهن از تیم خود حمایت کنند.

نساجی با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد