Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حسنیان در گفت‌وگو ا خبرنگار مهر درباره فراخوان عمومی بافندگان فرش دستباف شهرستان چهارباغ اظهار کرد: با همت و همکاری بسیج سازندگی، حوزه بسیج خواهران چهارباغ فرصت استثنایی برای کار به صورت متمرکز (کارگاه) و غیرمتمرکز (خانه) برای اهالی شهرستان چهارباغ ایجاد شده است.

وی بیان کرد: بر این اساس ایجاد کارگاه اشتغال در شهرستان چهارباغ با جذب حداقل ۱۰۰ نفر نیروی کاری آقا و خانم و قابلیت اشتغال در کارگاه به صورت متمرکز و نیز در خانه به صورت انفرادی و حداکثر جذب نیز نامحدود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ تصریح کرد: از مزایای این طرح می‌توان به وجود سرمایه گذار برای فراهم کردن مواد اولیه و لوازم مورد نیاز تجهیز کارگاه و تمام مایحتاج بافت فرش اشاره کرد و شاغلین این طرح بدون نیاز به سرمایه اولیه مشغول به کار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: بیمه و حقوق مناسب و نیز رفع مشکل بازاریابی توسط کارکنان از دیگر مزایای این طرح اشتغال است.

حسنیان گفت: بسیج سازندگی چهارباغ ضمن تسهیل گری در اجرای این طرح شرایط را برای تداوم این اشتغال فراهم کرده و ناظر بر ادامه‌ی پروژه خواهد بود.

وی متذکر شد: بر این اساس از بافندگان حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای فرش دستباف جهت همکاری و اشتغال دعوت به عمل می‌آید، به پایگاه‌های بسیج شهرستان چهارباغ مراجعه کنند.

کد خبر 5401624

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج سازندگی چهارباغ قالیبافی بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف و کولاک آمار کرونا بارش باران سیلاب گرگان تعطیلی مدارس ایلام عکس استانها شهرستان چهارباغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس بسیج رسانه آران و بیدگل گفت: با توجه به فعالیت های بسیج رسانه شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای با مساعدت اداره فرهنگ و ارشاد این دفتر به صورت مستقل در محل اداره ارشاد شهرستان افتتاح شد.

محمد رضا رحمتی افزود: پوشش اخبار و گزارش های مختلف با اعضای بسیج رسانه شهرستان در خبرگزاری های محلی و کشوری و همچنین همکاری در زمینه های مختلف فرهنگیو اجتماعی رسانه توسط خبرنگاران آران و بیدگل از جمله فعالیت های بسیج رسانه شهرستان بوده است.

 

دیگر خبرها

  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد