Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سامانه قدرتمند بارشی اخیر وارد استان شده که سبب بارش رحمت الهی برف و باران و خوشحالی مردم شده است.

بارش برف شب گذشته در اکثر محورهای استان به خصوص منطقه اورامانات سبب سفید پوش شدن جاده شده که در این راستا خبرنگار فارس برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سراغ عوامل راهداری و سرپرست فرمانداری پاوه رفته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاده امرایی سخنگوی مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار وضعیت راه‌های استان، اظهار داشت: با مشاهده تصاویر دریافتی زنده از دوربین‌های نظارتی این مرکز و آنالیز داده‌های به دست آمده از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و دریافت گزارشات هواشناسی سامانه قدرتمند بارشی اخیرا وارد آسمان استان شده است.

وی ادامه داد: طبق انتظاری که داشتیم طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش برف در اکثر نقاط استان به خصوص شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، روانسر، سنقر و کلیایی، کرند، اسلام‌آبادغرب بودیم.

سخنگوی مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در شهرستان‌های کنگاور، صحنه، هرسین، سرپل‌ذهاب و کرمانشاه بارش‌های بیشتر به صورت باران و برف بود.

وی گفت: با تلاش شبانه‌روزی راهداران در تمامی محورهای شریانی استان تردد کاملا برقرار و هیچگونه انسدادی در محورهای اصلی استان نداریم.

امرایی ادامه داد: هم‌اکنون نیروهای راهداری استان در محورهای سرمیل، کوزران، شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر و دالاهو که بارش‌ها بیشتر به صورت برف بوده در حال انجام عملیات راهداری هستند.

وی در خصوص وضعیت راه‌های روستاهای استان، افزود: راه دسترسی اکثر روستاها در شهرستان‌های مذکور فعلا بسته است، البته همکاران راهداری در تلاش هستند تا ساعت ۱۲ امروز را‌ها را بازگشایی کنند.

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه نیز در ادامه، گفت: عمده این روستا‌ها در منطقه اورامانات هستند که به دلیل کولاک سنگینی که دیشب داشتیم امکان بازگشایی همه محور‌ها به صورت همزمان وجود نداشت.

وی افزود: برف‌روبی در محور‌های اصلی و فرعی تداوم دارد راه این روستاها تا ظهر امروز بازگشایی خواهد شد.

*مسدود شدن راه ۲۵ روستای شهرستان پاوه     

جلیل بالایی، سرپرست فرمانداری پاوه نیز در ادامه این گفت‌وگو با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بین ۴۰ سانتیمتر تا ۱ متر بارش برف در شهرستان داشته‌ایم، گفت: بر اثر بارش سنگین برف راه ارتباطی ۳۵ روستای پاوه مسدود شده بود که در حال حاضر راه ۱۰ روستا بازگشایی شده، اما راه ۲۵ روستا همچنان مسدود است.

و افزود: در داخل شهر بدلیل کوتاه بودن معابر و کوچه‌ها تردد به سختی انجام می‌شود، ولی معابر اصلی و فرعی شهرستان باز است.

بالایی با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه قطعی آب، برق و گاز مشکل خاصی در شهرستان نداریم، یادآور شد: ممکن است طی ساعات آینده به صورت مقطعی در برخی نقاط قطعی برق داشته باشیم که نیرو‌های اداره برق در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان پای کار هستند، اظهار داشت: امروز تمامی جلسات دستگاه‌های اجرایی شهرستان به غیر از ستاد بحران لغو شده است.

بالایی از شهروندان درخواست کرد از تردد غیر ضرور در داخل و خارج شهر خودداری کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مدارس روستایی خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز راه های استان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه انسداد سرپرست فرمانداری پاوه بالایی وضعیت راه راه های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه متفاوت تدریس آقا معلم پاوه‌ای

دریافت 3 MB

تدوین: مهدی کشوریان

کد خبر 848483 برچسب‌ها معلمان تماشاخانه ایرانشهر

دیگر خبرها

  • تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • شیوه متفاوت تدریس آقا معلم پاوه‌ای
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست