Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کل بانک مرکزی در احکامی جداگانه، افشین خانی را به سمت معاون ارزی، ابوذر سروش را به سمت معاون نظارت و محسن کریمی را به سمت معاون بین‌الملل بانک مرکزی منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، افشین خانی، دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش سیاست‌گذاری بازرگانی در دانشگاه تهران است.
وی بیش از 20 سال در سمت‌هایی همچون عضو هیات عامل و معاون امور بین‌الملل بانک صادرات ایران، رئیس و معاون اداره کل ارز بانک صادرات ایران، رئیس هیات مدیره صرافی سپهر و عضو کمیته‌های عالی ارزی و اعتبارات بانک صادرات ایران مشغول فعالیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیته بانکی اتاق بازرگانی، مشاور صادرات معاونت علمی ریاست جمهوری، مشاور پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام و بیش از 15 سال سابقه تدریس دوره‌های متعدد آموزشی در حوزه‌های متنوع بانکی، به ویژه حوزه ارزی و بانکداری بین‌الملل، از دیگر سوابق معاون جدید ارزی بانک مرکزی است.
ابوذر سروش، معاون جدید نظارت بانک مرکزی نیز دکتری مدیریت مالی از دانشگاه تهران دارد و مدرس این دانشگاه است.
 وی پیش از این به مدت بیش از 7 سال، در سمت‌هایی همچون رئیس و عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران و عضو هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه رسالت فعالیت کرده است.
عضو بنیاد ملی نخبگان، عضو هیات مدیره انجمن ملی اسلامی ایران، عضو کمیته تدوین قوانین و مقررات بازار سرمایه و عضو کارگروه تدوین برنامه پنج ساله توسعه کشور، از دیگر سوابق معاون جدید نظارت بانک مرکزی است.
 از دکتر ابوذر سروش کتاب‌های مدیریت مالی"، "نهاد‌های مالی، راهنمای قانون بازار اوراق بهادار" و "سرمایه گذاری در بورس" و همچنین مقالات متعدد در حوزه‌های متنوع مالی و بانکی به چاپ رسیده است.
رئیس کل بانک مرکزی همچنین در حکم دیگری، محسن کریمی را به سمت معاون بین الملل بانک مرکزی منصوب کرد.
محسن کریمی دانش آموخته مقطع دکتری اقتصاد، گرایش پولی و مالی از دانشگاه علامه طباطبایی است.
وی همچنین کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه صنعتی شریف گرفته است و در مذاکرات هسته‌ای اخیر، به عنوان یکی از نمایندگان بانک مرکزی در هیات مذاکره‌کننده حضور دارد.
 مجری پروژه نظام پرداخت منطقه‌ای اکو، مجری پروژه‌های متعدد در حوزه بانکداری بین‌الملل، عضویت در ستاد تدابیر ویژه اقتصادی و پژوهشگر ارشد بانک مرکزی در حوزه اقتصاد بین‌الملل، طی سال‌های 88 تا 90 از سوابق معاون بین‌الملل بانک مرکزی است.
وی همچنین مقالات و پژوهش‌های متعدد در حوزه‌های بین‌الملل و ارزی، به ویژه در زمینه نظام‌های پرداخت و سامانه‌های تسویه و پیام رسان بانکی دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک مرکزی بین الملل بانک مرکزی سمت معاون صادرات ایران هیات مدیره عضو هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز رسانه قوه قضاییه، کاظم غریب‌آبادی روز پنجشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در جریان سفر رییس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.
رییس قوه قضاییه در سی‌اُمین سفر استانی خود و در راس هیئت عالی قضایی، شامگاه چهارشنبه وارد بندرعباس شد.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب داده‌اند.

در جریان این سفر، رییس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‏ حقوق‏ عامه‏ از مجتمع بندری شهید رجایی به عنوان یکی از مراکز مهم تجاری ـ صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • بوی گشایش ارزی از ریاض می‌آید