Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های زیادی در حال ورود به بازار گوشی‌های تاشدنی هستند و تقاضا برای این مدل‌ها به‌سرعت در حال رشد است. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد گوگل آماده‌ی ورود به این بخش است و طبق گزارشی جدید، اولین گوشی تاشو گوگل با نام «پیکسل نوت‌پد» و قیمت رقابتی عرضه خواهد شد.

پیش‌ازاین، ظاهراً گوگل قصد داشت ماه نوامبر عرضه‌ی اولین گوشی هوشمند تاشدنی خود را از ترس نداشتن عملکرد رضایت‌بخش دربرابر گوشی تاشدنی سامسونگ لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بااین‌حال، گوگل هیچ‌یک از این شایعات را تأیید یا رد نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که ساخت گوشی یادشده همچنان ادامه دارد.

چند روز پیش، انیمیشنی در دومین نسخه‌ی بتای اندروید 12L برای دستگاه‌های مجهز به صفحه‌نمایش بزرگ مانند گوشی‌های تاشو و تبلت کشف شد. پیکسل تاشو احتمالاً طراحی متفاوتی با گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ خواهد داشت و ازنظر بصری، بیشتر شبیه به اوپو Find N خواهد بود؛ یعنی انتظار می‌رود که گوشی تاشدنی گوگل نسبت تصویر مربعی داشته باشد.

افزون‌براین، ظاهراً گوگل قبلاً نام «لُگ‌بوک» (Logbook) را برای گوشی تاشدنی خود در نظر گرفته است؛ اما حالا احتمالاً آن را «Notepad» می‌نامد. گفته می‌شود که قیمت این دستگاه ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۳ است که با قیمت ۱،۷۹۹ دلار روانه‌ی بازار شده است.

گوشی‌های تاشو به قطعات خاصی نیاز دارند و ساخت آن‌ها دشوار است و درک نحوه‌ی انجام این کار را برای گوگل سخت خواهد بود. گلکسی فولد سامسونگ سال ۲۰۱۹ معرفی و با قیمت ۱،۹۸۰ دلار فروخته شد و اکنون سامسونگ در مرحله‌ای قرار دارد که هزینه‌های این گوشی‌ها را کاهش داده و توانسته است مشتریان بیشتری جذب کند.

مقاله‌ی مرتبط:

پیکسل فولد گوگل احتمالاً طراحی بهتری از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ خواهد داشت

پیکسل ۶ گوگل نیز قیمت مناسبی دارد؛ اما مشکلاتی به‌همراه دارد. اگر گوگل می‌خواهد به سهم بازار سامسونگ آسیب برساند، نوت‌پد پیکسل باید در این زمینه عملکرد بهتری از محبوب‌ترین گوشی تاشدنی حال‌حاضر سامسونگ داشته باشد.

گفته می‌شود که پیکسل نوت‌پد از همان تراشه‌ی تنسور به‌کاررفته در پرچم‌دار پیکسل ۶ قدرت می‌گیرد؛ اما سیستم دوربین پشتی پیکسل ۵ را به‌ارث خواهد برد. طبق گزارش منتشرشده، هنوز تاریخ عرضه‌ی گوشی تاشو گوگل مشخص نیست؛ اما گوشی مذکور ابتدا فقط در ایالات متحده دردسترس خواهد بود و احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا در بازارهای دیگر عرضه شود.

46

کد خبر 1593439

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلفن همراه گوگل گلکسی زد فولد ۳ گوشی تاشدنی نوت پد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود