Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده پلیس راه استان کرمان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گفت: تمام محورهای شمال استان باز بوده اما تردد در اکثر محورهای روستایی جنوب استان با مشکل روبه‌رو است. - اخبار استانها -

سرهنگ علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: از دو روز گذشته شاهد بارش باران و در مناطق کوهستانی شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان کرمان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در دو روز گذشته در گردنه‌های  برف‌گیر استان مثل کفنوئیه و سنگ صیاد در محور بافت شاهد بارش برف بودیم افزود: بنا به دلایلی به دلیل برودت هوا و همچنین بارش برف در ساعاتی مجبور به اعمال محدودیت و ممنوعیت در این محور شدیم که برای ساعاتی تردد بدون زنجیر چرخ در این محورها امکان پذیر نبود.

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورهای شمال استان باز است گفت: در حال حاضر بارش‌های پراکنده را در برخی از محورهای استان داریم با این وجود مشکل خاصی بابت تردد در محورهای شمال استان نداریم.

وی با اشاره به وضعیت محورهای جنوب استان کرمان بیان کرد: برابر اطلاعاتی که از همکارانمان در جنوب استان کرمان گرفتیم اکثر محورهای روستایی مانند محور آبسردوئیه و محور زهکلوت به سمت ایرانشهر و محور منوجان به سمت هرمزگان مسدود است.

رضایی با بیان اینکه در گردنه سربیژن در ساعات اولیه صبح بارش برف را داشتیم که تردد در این محور به کندی انجام می‌شد افزود: کسانی که قصد ورود و تردد در این محور را دارند باید تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بنا به اعلام سازمان هواشناسی تداوم بارندگی تا دو روز آینده ادامه دارد گفت: از تمامی کسانی که قصد سفر در این محورها را داشته و سفر آنها ضروری است توصیه می‌شود که زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

آخرین وضعیت سیل در جنوب استان کرمان؛ 8 روستای قلعه گنج در محاصره سیلاب قرار دارداعلام هشدار سطح قرمز در استان کرمان؛ بارندگی‌های شدیدی و احتمال وقوع سیلاب در استان وجود داردآخرین جزئیات بازسازی مناطق سیل‌زده استان کرمان؛ لایروبی 132 کیلومتر رودخانه جلوی خسارات را گرفت

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان با بیان اینکه در زمان بارش برف و باران میزان اصطکاک بین لاستیک و آسفالت بسیار کم می‌شود افزود: در این شرایط می‌طلبد رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی را مدنظر داشته باشند .

وی با اشاره به اینکه در این شرایط معمولاً مه صبحگاهی را داریم و در برخی از گردن‌ها این مه بسیار غلیظ است گفت: گاهی امکان دید در این محورها به کمتر از 10 متر هم می‌رسد که رانندگان در این مناطق باید بلافاصله در نخستین پارکینگ امن توقف کنند.

رضایی افزود: همکاران ما در مبادی خروجی و مقابل پاسگاه‌های پلیس راه حضور داشته و در این شرایط درخواست داریم که رانندگان با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل استان کرمان سیل استان کرمان محورهای شمال استان جنوب استان کرمان استان کرمان داشته باشند بارش برف پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در سایر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را روان اما محور آزادراهی قزوین - کرج - تهران محدوده کمال شهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

طبق آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

کد خبر 6097036 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • هراز یکطرفه شد
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد