Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدمیثم مصائبی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: قرار بود ۱۵ دی ماه جاری برای مذاکره درباره طلب بازیکن خارجی تیم عازم استانبول شویم که موضوع واگذاری مالکیت به مس مطرح شد و ما نیز برنامه سفر را لغو کردیم.

وی اضافه کرد: به اندازه وسع مان در باشگاه هزینه کرده ایم و تمامی این هزینه ها از جیب شخصی بوده و تمامی ادعاهای مربوط به واریز پول به حساب باشگاه برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصائبی عنوان کرد: اگر مسئولان استانی می خواهند از تیم حمایت کنند، ارز دولتی تخصیص بدهند تا با پرداخت بدهی، پنجره تیم را باز کنیم.

وی افزود: پرداخت ۱۰ میلیارد پول نقد به مراتب بهتر از وعده ۱۰۰ میلیارد تومانی است و ما انتظارمان از مسئولان، حمایت از تیم ریشه دار ماشین سازی است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی بی تفاوتی مسئولان نسبت به تیم را می بینیم، ناراحت می شویم و احساس ضعف می کنیم، در حالی که در دیگر شهرها، تمامی مسئولان پشت تیم شان هستند و از آن حمایت می کنند.

مصائبی به ادامه کار علی ابراهیمیان به عنوان سرمربی در تیم ماشین سازی تبریز تاکید کرد و گفت: وی به طور جد به مسئولیتش در تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، پنجره نقل و انتقالات تیم ماشین سازی از ابتدای فصل جاری لیگ یک بسته است و این تیم با بازیکنان جوان وارد مسابقات شده و رده بهتر از انتهای جدول رده بندی ندارد.

قرار است تیم ماشین سازی تبریز همراه با تراکتور به شرکت ملی صنایع مس ایران واگذار شود و کارهای آن در حال انجام است. 

گفته می شود نمایندگان برخی از شهرها با نگاه انحصاری به شرکت ملی صنایع مس ایران و چشم پوشی از سهم بیش از ۳۰ درصدی مجتمع معدن مس سونگون ورزقان در تامین کنسانتره صنایع مس کشور، برای سنگ اندازی در مسیر انتقال ۲ تیم فوتبال یاد شده به این شرکت می کوشند. 

این در حالی است که وزیر ورزش و جوانان با نگاه ملی و عدالت محور بر لزوم انتقال مالکیت تیم های تراکتور و ماشین سازی به شرکت ملی صنایع مس ایران ایران تاکید دارد و دستور آن را نیز صادر کرده است.

برچسب‌ها فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی تبریز ماشین سازی تبریز صنایع مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های یک هفته اخیر بیشترین میزان ذخیره‌سازی رواناب در سد‌های حاجی آباد زیرکوه و نهرین شهرستان طبس انجام شد. 

عباس سارانی افزود: یک میلیون و ۶۴۰ هزار مترمکعب در سد حاجی آباد زیرکوه و ۹۷۰ هزار متر مکعب در سد نهرین طبس رواناب مهار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: در بارندگی‌های چند روز گذشته حجم فعلی مخازن سد‌های استان به ۱۸.۵ میلیون مترمکعب رسید.

به گفته وی در حال حاضر ۲۴ درصد مجموع ظرفیت هشت سد مخزنی استان که معادل ۷۵ میلیون مترمکعب است آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر