Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - صدر اعظم اتریش اعلام کرد قانون پیشنهادی درباره اجباری شدن واکسیناسیون کرونا برای همه شهروندان بالای ۱۸ سال این کشور اعمال خواهد شد.

به گزارش الجزیره، شیوه نامه سه مرحله‌ای برای تزریق واکسن کرونا در اتریش از ماه آینده (فوریه) اجرایی می‌شود. مرحله نخست‏ شامل اطلاع رسانی و یادآوری به افراد برای واکسیناسیون‏ و افزایش بررسی‌های پلیس در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارل نهامر، صدر اعظم اتریش در سخنانی گفت: پیشرفت‌ها در زمینه واکسیناسیون بسیار کم است. مرحله دوم‏ همانی است که ما شاهدیم‎‏. در این مرحله به کسانی که هنوز واکسن نزده اند برای تزریق واکسیناسیون یادآوری می‌شود. در مرحله سوم این افراد باید برای واکسینه شدن وقت بگیرند و این مرحله با ضرب الاجل جریمه شدن برای کسانی همراه است که این شیوه نامه را اجرایی نکنند.

تست ابتلا به کرونای نهامر روز جمعه مثبت اعلام شد و بر اساس اعلام دفتر صدر اعظم اتریش، در حالی که او هیچگونه علائمی درباره ابتلا به کرونا ندارد، اما خود را در قرنطینه قرار داده ست.

تشدید محدودیت‌های کرونایی و اجباری شدن واکسیناسیون در اتریش در حالی صورت می‌گیرد که «هانس کلاج» مدیر امور منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت، با هشدار به سرعت شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا، تخمین زد که تا دو ماه آینده نیمی از شهروندان اروپا به این سویه مبتلا شده باشند.

به گفته مقامات بهداشتی در کانادا و ایتالیا بیشترین موارد بستری شده ناشی از ابتلا به کرونا به ویژه سویه امیکرون، افرادی هستند که واکسن دریافت نکرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟

مذاکرات بایرن مونیخ و رالف‌ رانگنیک به صورت جدی پیگیری می‌شود تا این مربی فصل بعد هدایت باواریایی‌ها را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایسنا، مذاکرات بایرن مونیخ با رالف‌ رانگنیک شروع شده است و این مربی نیز تمایلش را برای هدایت بایرن برای فصل بعد نشان داده است. آن طور که بیلد خبر داده است، قرارداد سرمربی فعلی تیم ملی اتریش تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

این روزنامه آلمانی همچنین نوشته است که مذاکرات بین بایرن‌ و سرمربی فعلی اتریش امروز چهارشنبه پی گرفته خواهد شد. از جمله جزئیاتی که باید درباره‌شان توافق صورت گیرد، رقم فسخ قرارداد رانگنیک با فدراسیون فوتبال اتریش است.

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن‌، درباره انتخاب سرمربی جدید باواریایی‌ها گفت: ما ایده‌های خود را داریم و می‌خواهیم آنها را اجرایی کنیم. من با آرامش همه چیز را پیش می‌برم و تمام کارها طبق برنامه پیش می‌رود.

ابرل درباره اختلاف نظر هوینس و توخل نیز گفت: برای من فقط یک چیز مهم است و آن هم بایرن مونیخ است و توماس توخل همه تلاشش را برای بایرن انجام می‌دهد. این چیزی است که برای من مهم است.

اولی هوینس در روزهای گذشته نظرات انتقادی‌اش را درباره توخل بیان و این مربی ۵۰ ساله را متهم کرد که به جای پیشرفت، فقط فکر خرید بازیکن جدید است.

رانگنیک، گزینه سوم بایرن

بایرن‌ مونیخ ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن ژابی آلونسو بود ولی این مربی جوان در لورکوزن ماندنی شد. در ادامه یولیان ناگلزمان که دیگر گزینه مونیخی‌ها بود اعلام کرد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان ماندنی شده است. به‌تازگی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رانگنیک بهترین گزینه برای جانشینی توخل است و می‌توان انتظار داشت که این هفته پیوستن او به بایرن نهایی شود.

ابرل سه شنبه‌شب و در جریان دیدار بایرن‌ مونیخ و رئال‌ مادرید در پاسخ به این سوال که آیا رانگنیک تمایلش را برای حضور در بایرن اعلام کرده است یا خیر پاسخ داد: هر وقت چیزی رسمی شد، اعلام خواهیم کرد.

بایرن‌مونیخ شنبه در بوندسلیگا برابر اشتوتگارت قرار خواهد گرفت و در ادامه برای دیدار برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مادرید سفر خواهد کرد تا برابر رئال‌ مادرید قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت