Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:54:25 GMT

معرفی مجله آموزشی خبری میزبان فا

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۰۹۵۲

معرفی مجله آموزشی خبری میزبان فا

میزبان فا همواره یکی از رسانه‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات بوده و یک بخش کاملاً اختصاصی به همین منظور تحت عنوان میزبان فا مگ (مجله آموزشی خبری میزبان فا) را دارد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام میزبان فا، در میزبان فا مگ غالباً به مواردی پرداخته شده که مخاطب بیشتری دارد و در واقع بیشتر روی کیفیت کار شده است تا کمیت! به این معنی که به جای وجود هزاران مطلب، چند صد مطلب در سطح بالا تولیده و در دسترس مخاطبان قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه های کار شده در میزبان فا مگ

مجموعه میزبان فا در حال حاضر در چهار بخش اختصاصی فعالیت می کند. فعالیت اصلی همان میزبانی وب است و فعالیت‌های وابسته عبارتند از مجله خبری، پایگاه دانش و آکادمی میزبان فا.

در بخش مجله خبری یا همان میزبان فا مگ بیشتر روی مطالب آموزشی و خبری مرتبط با حوزه آی تی تمرکز شده است. برای مثال مجموعه بخش‌های داخلی مجله خبری میزبان فا دارای بخش‌های زیر است:

مطالب آموزشی مرتبط با کسب و کارهای اینترنتی آموزش فعالیت در فضای مجازی، تأمین امنیت آن و … مطالب اختصاصی در حوزه موبایل، اپلیکیشن و سیم کارت ها آموزش شبکه‌های اجتماعی آموزش سیستم عامل، بانکداری الکترونیکی و …

که برای دسترسی به این بخش می‌توانید به لینک زیر رفته و از مطالب موجود در آن لذت ببرید:

مجله خبری میزبان فا

چند عنوان از مطالب شاخص میزبان فا مگ

در ادامه به چند مورد از عناوینی که جزو محبوب‌ترین مقالات آموزشی بوده‌اند اشاره می کنیم:

آموزش نصب ویندوز امنیت شبکه و جلوگیری از هک شدن آموزش کار با سیستم‌های بانکداری الکترونیکی آموزش کار با اینستاگرام سئو و تولید محتوا

        و صدها مورد دیگر …

چرا میزبان فا مگ یک رسانه تاثیرگذار است؟

میزبان فا با داشتن روزانه بیش از ۱۰۰.۰۰۰ بازدید یکتا، یکی از پربازدیدترین سایت‌های ایران بوده و در جمع ۱۰۰ سایت برتر کشور قرار دارد. اغلب بازدیدهای کسب شده توسط میزبان فا نیز توسط بخش مجله خبری جذب می‌شود. این بخش از میزبان فا با قدرت بیشتر نسبت به قبل در حال توسعه و پیشرفت است و امید می‌رود به زودی یکی از چند رسانه برتر ایران در حوزه آی تی شود.

برای ورود به سایت میزبان فا و آشنایی با بخش‌های مختلف آن می‌توانید به سایت میزبان فا رفته و با دنیایی از اطلاعات روبرو شوید. شما می‌توانید توسط میزبان فا به دنیای کسب و کارهای اینترنتی وارد شده و صاحب شغل و درآمد شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میزبان فا مجله خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است

میثم حیدر‌هایی مدیر آموزش و پرورش دامغان ایجاد فضای آموزشی در مسکن مهر را یکی از دغدغه‌ها دانست و گفت: طبق آمارها، مسکن مهر دامغان دارای ۱۶۰۰ دانش آموز است و در حال حاضر ۲ فضای آموزشی و یک سالن ورزشی در این منطقه وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر جمعیت هر مدرسه را ۴۰۰ دانش آموز درنظر بگیریم، مسکن مهر دامغان به ۲ فضای آموزشی دیگر نیاز دارد که یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه با پیشرفت حدود ۴۰ درصد در این محدوده در حال ساخت است و باید یک فضای آموزشی دیگر ساخته شود.

مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است

حیدر‌هایی ضمن گرامیداشت هفته معلم، اظهار داشت: قدرشناسی از معلمان و احترام به فرهنگیان رسالتی بر دوش همه اقشار جامعه است و در این راستا، هفته معلم امسال ۲ فرهنگی نمونه استانی و ۹ فرهنگی نمونه در شهرستان دامغان معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی به چالش نیروی انسانی در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید، مجموعه آموزش و پرورش دامغان در زمینه مدیریت موفق بود، اما نیاز است که این کمبود‌ها برطرف شود.

حیدر‌هایی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی فعلی، ۲ هزار ساعت کمبود نیروی انسانی وجود دارد که شامل حدود ۱۰۰ نیروی دور متوسطه اول و دوم می‌شود که امیدواریم با توجه به جذب سال تحصیلی آینده آموزش و پرورش، این معضل و کمبود برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش دامغان گفت: طی ۱۰ سال اخیر این شهرستان در زمینه امتحانات نهایی رتبه اول استان سمنان را به خود اختصاص داد و تلاش می‌شود تا این رتبه حفظ شود.

حدود ۱۴ هزار دانش آموز دامغانی زیر نظر یکهزار و ۱۰۰ فرهنگی از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم، به تحصیل مشغول هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود