Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین وضعیت جوی و امدادرسانی به هموطنان در نقاط مختلف کشور، بیان داشت: تا صبح امروز  27 دی، 31 استان تحت تأثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: استان‌های نیازمند به ارائه خدمات امداد و نجات شامل 23 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،اردبیل،ایلام، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، بوشهر، خوزستان، زنجان، فارس،کهگیلویه وبویراحمد، قزوین، کرمان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مرکزی، مازندران، هرمزگان و یزد بوده است؛ ضمن اینکه 130 شهرستان نیز در این استانها متاثر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر بیان داشت: به 189 منطقه شامل 16 شهر، 60 روستا، 5 منطقه عشایر نشین و 108 محور کوهستانی امداد رسانی شده و در مجموع  10 هزار و 472 نفر خدمات امدادی دریافت کرده‌اند؛ضمن اینکه 1122 نفر اسکان اضطراری و 40 نفر به  به مناطق امن انتقال داده شدند.

محمدی یادآور شد:‌20 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند،به 5 نفر خدمات سرپایی ارائه شد؛ ضمن اینکه 1253 دستگاه خودرو از برف رهاسازی شدند.

وی اضافه کرد: 98 واحد تیم امدادی در قالب  505 تیم شامل 1603 نفر خدمات امدادی ارائه کرده‌اند؛ضمن اینکه 128 دستگاه چادر، 2056 تخته پتو ، 614 تخته موکت و  7841 کیلو گرم نایلون توزیع شده است.

معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر متذکر شد: امدارسانی در آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان جنوبی،کردستان،کرمان،لرستان و هرمزگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امداد رسانی برف و باران هلال احمر 31 استان کشور امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد فارس می‌گوید: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

موصلی افزود: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز بیش از ۲ هزار نفر از خدمات داندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده کنند. 

این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق وعده صادق خدمت صادق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز