Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@13:07:23 GMT

رئال قهرمان شد، مارسلو به خنتو رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۱۱۱۴

رئال قهرمان شد، مارسلو به خنتو رسید

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با غلبه بر تیم اتلتیک بیلبائو قهرمان سوپر کاپ فوتبال این کشور شد. در مسابقات سوپر کاپ اسپانیا که در کشور عربستان برگزار می‌شود چهار تیم بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بیلبائو حضور داشتند. تیم رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر ۲ بر بارسلونا غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های تیم رئال در دیدار نهایی سوپر کاپ اسپانیا را لوکا مودریچ و کریم بنزما به ثمر رساندند. در این بازی  مودریچ با ۳۶ سال و ۱۲۹ روز به مسن‌ترین بازیکنی تبدیل شد که در سوپرکاپ اسپانیا گلزنی می‌کند

در پایان این بازی مارسلو ستاره برزیلی رئال مادرید به عنوان کاپیتان جام قهرمانی این دوره از بازی‌ها را بالای سر برد. مارسلو با فتح این جام به بیست و سومین عنوان قهرمانی خود با کهکشانی‌ها رسید و در کنار «خنتو» اسطوره رئال قرار گرفت. راموس با ۲۲ عنوان قهرمانی در جایگاه بعدی قرار دارد.

مارسلو با رئال مادرید پنچ بار لالیگا، پنج بار سوپر جام اسپانیا، ۴ لیگ قهرمانان اروپا، چهار بار جام باشگاه‌های جهان، سه بار سوپرکاپ اروپا و ۲ بار کوپا دل‌ری را فتح کرده است.

این ستاره برزیلی  با توجه به قراردادش با رئال مادرید می‌تواند شمار جام‌های خود را در پایان این فصل از فوتبال اروپا به عدد ۲۶ برساند. البته این مهم در صورتی است که رئال بتواند سه‌گانه لالیگا، کوپا دل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.

«فرانسیسکو خنتو لوپز» اسطوره اسپانیایی رئال مادرید به مدت ۱۴ سال (۱۹۵۵ تا ۱۹۶۹) پیراهن این تیم را به تن داشت و موفق به فتح ۱۲ لالیگا، ۶ قهرمانی اروپا، ۲ کوپا دل‌ری، ۲ جام لاتین و یک جام باشگاه‌های جهان شد.

 
 
  
  
 

منبع: الف

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریم بنزما به رئال مادرید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902014

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم