Web Analytics Made Easy - Statcounter

" علیرضا نظری " روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی خمین در دفتر امام جمعه این شهرستان بیان کرد: امام خمینی (ره ) اقوام و نحله‌های فکری و اعتقادی مختلف را در کنار یکدیگر جمع کردند.
وی افزود: با گذشت زمان گرایش‌های مختلف در تصمیم گیری‌ها در حوزه‌های ملی و شهرستانی سبب ایجاد ناهمگونی‌ها شد و باید برای جبران آسیب‌ها و تقویت وحدت و اتحاد ملی تلاش مضاعفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم غیور و قدرشناس ایران اگرچه در برخی موارد اعتراضات و مطالباتی دارند اما به آرمان‌های نظام اسلامی و انقلاب پایبند هستند.
نظری ادامه داد: برنامه ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که مخاطبان اصلی برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر نوجوانان و جوانان باشند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون از ظرفیت بیت تاریخی امام (ره) در خمین به طور کامل استفاده نشده، گفت: این مکان تاریخی یکی از هفت اقلیمی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی در آن سکونت داشته اند و از این ظرفیت بزرگ باید برای تحقق اهداف انقلاب بهره گرفته شود.
امام جمعه خمین نیز با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی(ره) و ایام الله دهه فجر گفت: تداوم انقلاب اسلامی به گرامیداشت این مناسبت‌های مهم بستگی دارد.
حجت الاسلام سید "علی حسینی پور " افزود: گردشگران خارجی در بازدید از بیت تاریخی امام راحل در خمین از سادگی محل تولد معمار کبیر انقلاب اسلامی شگفت زده می‌شوند.
وی بیان کرد: دهه فجر فرصت خوبی برای انعکاس دستاوردهای نظام و پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
امام جمعه خمین تاکید کرد: ارائه خدمات به مردم وظیفه تمام مسئولان است و تغییر دولت بهانه‌ای برای کوتاهی در این خدمت نیست.
فرماندار خمین نیز زادگاه امام راحل را مطلع ویژه برنامه‌های دهه فجر در استان مرکزی بیان کرد و افزود: ۱۸ کمیته و ۲ کارگروه شهری و روستایی برای گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در خمین تشکیل شد.
" احمد طهرانی " مردمی بودن، حضور دانشجویان و دانش آموزان، خلاقیت و نوآوری و استفاده از فضای مجازی را محورهای ویژه برنامه‌های دهه فجر بیان کرد.
وی اظهار داشت : علاوه بر آیین‌های گرامیداشت دهه فجر در سطح شهرستان خمین، ۲ برنامه مناسبتی با حضور سخنرانان کشوری در زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شورای فرهنگ عمومی انقلاب اسلامی ایران خمین دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شورای فرهنگ عمومی انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی شورای فرهنگ عمومی انقلاب اسلامی ایران خمین دهه فجر انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان گفت: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

حجت الاسلام علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: اگر فهم سیاسی بالاتر و تحلیل بهتری وجود داشته باشد، انقلابی و ضد انقلابی بهتر از یکدیگر تمایز داده می‌شوند و هم چنان که در ابتدای انقلاب انواع گروه‌ها و جریان‌های چپ و راست وجود داشت و اگر افراد تحلیل خوبی داشتند، جزئی‌تر وارد مسائل شده و فرق انقلابی و ضد انقلابی را بهتر درک می‌کردند.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و نقش بارز ایشان در تفکر اسلامی تصریح کرد: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: شهید مطهری به برخورد انفعالی اکتفا نمی‌کرد بلکه اول دیدگاه جهان بینی اسلامی را بیان و سپس تألیف می‌کرد.

نوری یکی از خصوصیات شهید مطهری را جدال احسن در مسائل مهم و افکار انحرافی مانند ماتریالیسم عنوان و تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مطهری در نقد اندیشه‌های مخالف، پرهیز از مطلق گرایی است و این بدین معنا است که نه عینک خوش بینی میزند تا به اعمال دیگران نظر کنند و نه عینک بدبینی به چشم داشتند که دیگران را مقصر بدانند.

وی اضافه کرد: استاد شهید مرتضی مطهری، معلم بزرگی برای دیروز، امروز و فردای کشور است و ایشان متفکری دین شناس بود که در برابر التقاط، نفاق و تهاجم فرهنگی غرب و شرق ایستاد و اسلام ناب و اسلام فقاهتی را ترویج داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان تصریح کرد: ایشان همچنین از دیگر ویژگی‌های این متفکر اسلامی را انصاف علمی عنوان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در پاسخگویی به شبهات و نقد اندیشه‌ها، روحیه استکباری و بزرگ اندیشی نداشت و بر همین اساس ایام گرامیداشت مقام این استاد شهید تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام گرفته است.

کد خبر 750079

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود