Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ضروری است مشاهیر و شعرای استانی از جمله آیت‌الله دهکردی، عمان سامانی، بی‌بی‌مریم، علی‌مردان‌خان و... از طریق ساخت مستند و پخش آن به کشور شناسانده شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد ، سیاوش سلیمانی در دیدار با مدیرکل صداوسیما با اشاره به اینکه اعضای شورای استان نمایندگان مردم از همه شهرستان‌ها می‌باشند، اظهار داشت: لازم است برای اعضای شوراهای اسلامی برنامه‌های متنوعی به منظور اعلام مطالبات مردم و همچنین ارائه گزارش عملکرد آن‌ها به صورت فصلی مورد توجه صدا و سیما و مطبوعات قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه اعضای شورای استان از نخبگان، فرهیختگان و افرادی توانمند هستند، گفت : صدا و سیما یکی از نهادهای مهم در جمهوری اسلامی ایران است و در تمام زمینه‌ها حضور فعال دارد، این انتظار می‌رود که در ادامه این روند نسبت به همکاری با شورای استان به عنوان یکی از نهادهای مردمی در استان همکاری‌های لازم را داشته باشند،

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در هفته شوراها ویژه‌برنامه‌های شایسته‌ای مدنظر قرار گیرد، بیان داشت: در روزهای بارندگی در برخی مناطق شبکه‌های تلویزیونی قطع می‌شوند که باید به این موضوع رسیدگی شود تا همه مردم استان به‌صورت عادلانه از برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه همه شهرها و مناطق استان باید اخبارشان منتشر شود، ادامه داد: عدم شناخت استان چهارمحال و بختیاری یک حلقه مفقوده‌ای است که می‌تواند از طریق  صدا و سیما به کشور شناسانده شود.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد جاده ارتباطی منطقه "لبد" و گردنه "شاه‌منصوری" در استان چهارمحال و بختیاری بازگشایی شد محرومیت روستاهای منطقه "لاران" استان چهارمحال و بختیاری بسیار وخیم است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ضروری است ضمن به نمایش گذاشتن ظرفیت‌های استان، از مشاهیر و شعرای استانی از جمله حضرت آیت الله سید ابوالقاسم امامی نجفی دهکردی، میرزا عبّاس خان شیدا دهکردی، میرزا نورالله عمّان سامانی، حسین پژمان بختیاری، سیّد کمال الدین مرتضویان فارسانی، علی‌مردان‌خان و بی‌بی‌مریم بختیاری، میرزا حبیب دستان بنی و شهدای هنرمند و سرداران شهید استان و ... برنامه‌های مستند ساخته و پخش گردد.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری رئیس شورای برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛ سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در برگزار شد.

بیشتر بخوانید

بانوی اهل چهارمحال و بختیاری خانم گل لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری