Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار رویان با بیان اینکه رفع معضل سگ های بلاصاحب وظیفه ذاتی و انسانی شهرداری‌ها است، گفت: در صدد هستیم ضمن ساماندهی اصولی این سگ‌ها، آسیبی به شهروندان نیز نرسد.

جعفر حسین‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا خاطرنشان کرد: در این مدت تلاش زیادی برای تهیه زمین مورد نظر در خصوص سگ‌های بلاصاحب صورت گرفته است، اما تا کنون نتوانستیم مکانی مناسب برای ایجاد سایت نگهداری سگ‌های بلاصاحب در شهر رویان پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای نگهداری این سگ‌ها باید اصولی کار کرد تا هم از محدوده قانونی شهرها خیلی دور باشد و هم به دلیل مسائل زیست محیطی که دارد خطری جوامع انسانی را تهدید نکند، گفت: شهردار رویان شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان در تلاش برای رفع این مشکل هستند، اما با پیگیری‌هایی که تاکنون داشتیم هنوز نتوانستیم زمین مورد نظر را پیدا کنیم،

شهردار رویان افزود: از آنجایی که این معضل یک معضل استانی است دفتر شهری استانداری مجموعه‌ای را در شرق استان مازندران معرفی کرد تا همکاری‌های لازم با شهرداری‌ها در این زمینه انجام شود، البته شهرداری نیز با یکی از شهرداری‌های حوزه شهرستان هماهنگ شده تا یافتن زمین مورد نظر و ایجاد سایت پناهگاه سگ‌های بلاصاحب که زمانبندی آن مشخص نیست، با پرداخت هزینه‌ای مشخص، سگ‌ها جمع آوری و تحویل آن مجموعه شوند.

وی ادامه داد: پس از تحویل سگ‌های ولگرد به پناهگاه مخصوص، اقداماتی همچون عقیم‌سازی، ایمن‌سازی واکسن‌های ضد هاری و ضد انگل انجام می‌شود تا این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

حسین‌زاده با بیان اینکه به دلیل نبود زمین مرتعی در رویان و اینکه تمامی محدوده زیر نظر منابع طبیعی است، لکه خالی برای سایت ساماندهی در این منطقه یافت نشده است، اظهار کرد: با توجه به قیمت بالای زمین‌ها، خرید زمین برای این منظور در حال حاضر از توان شهرداری خارج است و باید این مشکل را با کمک مجموعه‌های مردم نهاد و مهد سگ‌های بلاصاحب رفع کنیم تا بتوانیم آرامش را در شهر حکمفرما کنیم.

کد خبر 549158

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران ساری سگ های ولگرد سگ ولگرد ساماندهی سگ های ولگرد شهردار رویان شهر برنامه ریزی شهری مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سگ های بلاصاحب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا