Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراییون فوتبال توضیحاتی درباره برپایی اردوهای خارجی برای تیم های لیگ برتری ارائه داد

سخنگوی فدراسیون فوتبال می گوید ممنوعیتی برای اردوی‌های برون مرزی باشگاه‌های لیگ برتری نیست اما مانند گذشته تیم های نیازمند مجوز شورای برون مرزی هستند.

به گزارش طرفداری، سخنگوی فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که هیچ مخالفتی با برگزاری اردوی‌های خارجی وجود ندارد به ایرنا گفت:

اگر شرایط اقتصادی باشگاه‌ها اجازه دهد محدودیتی در این موضوع نیست و پس از اخذ مجوز شورای برون مرزی می‌توانند در این خصوص اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین شریفی در خصوص نامه فدراسیون فوتبال به باشگاه‌های لیگ برتری و ممنوعیت برگزاری اردوی خارج از کشور در نیم فصل، تاکید کرد:

هر گونه اعزام شامل اردوهای فردی، تیمی و باشگاهی به خارج از کشور مانند گذشته نیازمند مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان است و پس از اخذ مجوزهای لازم هیچ محدودیت و ممنوعیتی در این میان وجود ندارد.

شریفی افزود:

این قانون و شرایط، مربوط به امروز نیست و از گذشته متداول بوده است، فدراسیون فوتبال نظرش این بود که دوباره به باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی این مساله را یادآوری کند که حداقل ۲۰ روز قبل از اعزام به شورای برون مرزی و فدراسیون اعلام کنند چرا که شورای برون مرزی هر دو هفته یک بار تشکیل می‌شود و برای دریافت مجوزهای لازم باید در زمان مقتضی اقدام کرد تا مشکلی به وجود نیاید.

سخنگوی فدراسیون گفت:

در غیر این صورت و در شرایطی که تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی این ضوابط را رعایت نکنند در صورت بروز هر گونه مشکل، عواقب آن متوجه خود آنها خواهد بود و فدراسیون فوتبال هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. 

شریفی یادآور شد:

اعلام مجدد این بخشنامه به باشگاه‌ها تنها به دلیل یادآوری بود اما به نظر می‌رسد ابهاماتی در خصوص آن به وجود آمده که به این وسیله رفع ابهام می‌شود. 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد جواد نکونام در انتظار تصمیم نهایی رشید مظاهری کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  پاسخ مثبت علی کریمی به الماسخاله برای شرکت در مناظره تلویزیونی رسمی؛ رافائل بنیتس از اورتون اخراج شد لیورپول تمایلی به پرداخت دستمزد درخواستی محمد صلاح ندارد / ادعای میرر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سخنگوی فدراسیون شورای برون مرزی باشگاه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود