Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@17:25:41 GMT

جاسازی ۲۴۲کیلو تریاک زیر علوفه‌های خشک

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۱۵۷۲

جاسازی ۲۴۲کیلو تریاک زیر علوفه‌های خشک

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف محموله تریاک در محور کهنوج- جیرفت از بار یک کامیون حامل علوفه در عملیات تکاوران پلیس خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا سوری افزود: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶  کهنوج با اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله مواد مخدر از جنوب به مرکز کشور باخبر شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی، چند  گروه  پوششی و رزمی به محورهای مد نظر اعزام و در نهایت در محور  کهنوج- جیرفت  به یک کامیون حامل علوفه خشک مشکوک شدند و آن را متوقف کردند ولی راننده با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

  سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف یک دستگاه پراید که راه پاک کن خودروی حامل مواد بود و دستگیری راننده آن در این عملیات، افزود: در بازرسی از کامیون و در زیر بار علوفه آن بیش از  ۲۴۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی با  بیان این که متهم متواری شناسایی شده است و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دو دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

منبع:رکنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت کشف محموله تریاک جیرفت اخبار حوادث حوادث مواد مخدر پلیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر