Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران ضمن هشدار درباره وضعیت بودجه حمل و نقل عمومی در شهرها گفت: توجه به حمل و نقل عمومی، تحقق شعار عدالت خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بیست و هشتمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران اظهار داشت: تقریباً همه افرادی که امروز در این جلسه حضور دارند تازه منصوب هستند و آماده برای تحول در شهرهای خود در حوزه‌های مربوطه‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: شرایط بی‌نظیری در زمینه همدلی و هماهنگی در مدیریت اجرایی کشور در حوزه‌های شهری،‌ دولت و مجلس ایجاد شده و ان‌شاءالله این مسئله سبب تسریع در تحقق اهداف اصلی و ارائه بیشتر خدمات به شهروندان خواهد شد.   شفیعی ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعات شهری مسئله حمل و نقل عمومی و ترافیک است و این موضوع نه تنها در ایران بله در بسیاری از کلان‌شهرهای دنیا هم دغدغه محسوب می‌شود، لذا همه باید کنار هم اقداماتی مؤثر جهت رفع و کاهش این دغدغه انجام دهیم.   در ادامه این نشست،  سید احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران اظهار داشت: تأمین بودجه کلان‌شهرها به دلیل محدودیت‌های دولت در منابع مالی با مشکلاتی مواجه شده است و متأسفانه مواردی از بودجه شهرداری‌ها در بودجه 1401 حذف شده است.   دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران تصریح کرد:‌ در این جلسه از همه نمایندگان کلان‌شهرها  خواهش می‌کنم زمانی که به شهرهای خود بازگشتند از پتانسیل‌های نمایندگان استانی استفاده کنند تا این بخش‌ها فعال شود و ان‌شاءالله شاهد بهبود وضعیت بودجه‌ای شهرها باشیم.   متولیان بیان داشت: دولت جدید شعار عدالت اجتماعی را داشته و موضوع حمل و نقل عمومی یکی از مباحث اصلی در تحقق شعار عدالت اجتماعی است.   وی گفت: اگر به همین نحو که اکنون بودجه 1401 درنظر گرفته شده بسته شود، به اصل عدالت ا جتماعی و حمل و نقل عمومی آسیب وارد خواهد شد و شهرداری‌ها مجبور خواهند بود با دست خالی مجبور به کار در حوزه حمل و نقل شوند.   انتهای پیام/
منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه درباره وضعیت بحرانی دارو و تجهیزات پزشکی در نوار غزه هشدار داد.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در این باره آمده است: با آغاز فصل گرما مخازن و انبارهای دارو و تجهیزات پزشکی در کل نوار غزه به دلیل کمبود سوخت برای راه اندازی تجهیزات سرمایشی، وضعیت بغرنجی پیدا کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به گرمای شدید هوا، داروها در معرض خطر فاسد شدن قرار گرفته و برای رفع این مساله باید واردات سوخت به نوار غزه در اسرع وقت انجام شود.

وزارت بهداشت فلسطین در پایان از نهادهای بین المللی و بشردوستانه درخواست کرده است که به سرعت در این موضوع وارد عمل شده و از وقوع بحران دارویی در غزه جلوگیری کنند.

کد خبر 6092113 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران