Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پایگاه خبری صابرین نیوز از حمله به یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در استان بصره عراق خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بر اساس این گزارش این کاروان لجستیک ارتش آمریکا در نقطه مرزی جریشان در بصره هدف انفجار قرار گرفت.
صابرین نیوز گفت که یک گروه ناشناس با نام «سرایا اولیاء الدم» مسئولیت این حمله را برعهده گرفته و تاکید کرده است که پنج خودروی نظامی آمریکا طی عملیات «ثأر شهداء القائم»( انتقام شهدای القائم) هدف گرفته شده و آسیب دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاروان‌های حامل تجهیزات لجستیک برای نظامیان آمریکایی مستقر در عراق طی ماه‌های اخیر بارها هدف انفجار بمب‌های کنار جاده‌ای قرار گرفته است؛ از‌ این‌رو ارتش آمریکا کار انتقال تجهیزات را به شرکت‌های خصوصی عراقی سپرده است.
حملات راکتی یا پهپادی علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و سوریه به خصوص بعد از اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و مصوبه پارلمان عراق در خصوص لزوم خروج تمامی نیروهای خارجی شدتی مضاعف پیدا کرده است. همزمان، کاروان‌های لجستیکی که تجهیزات مورد نیاز نظامیان آمریکا را حمل می‌کنند هدف بمب‌های کنار جاده‌ای قرار می‌گیرند.

فارس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار؛ حمله به تل‌آویو از خاک عراق + فیلم

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد با موشک‌های کروز به ۲ هدف مهم در تل‌آویو حمله کرده است.

 منابع آگاه اعلام کردند: مقاومت عراق مرکز جاسوسی «گلیوت» متعلق به موساد در تل‌آویو را هدف قرار داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • برای اولین بار؛ حمله به تل‌آویو از خاک عراق + فیلم
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است