Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه رادیویی «فرمانده» امروز میزبان نرجس سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و به پرسش های مخاطبان درباره این شهید و موضوع مقاومت پاسخ خواهد داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، نرجس سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز دوشنبه ۲۷ دی ساعت ١٣، با حضور در استودیوی برنامه «فرمانده» مهمان ویژه رادیو مقاومت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیده فاطمه شعار مسئول روابط عمومی رادیو مقاومت، در این باره گفت: این شبکه رادیویی در دومین سال فعالیت خود کارش را با همراهی ویژه خانواده سردار سلیمانی آغاز کرد و در این مسیر سرکار خانم نرجس سلیمانی همکاری بسیار نزدیکی با ما داشتند به نحوی که پیش از آغاز به کار رادیو، جلسات مستمری با ایشان برگزار و از ایشان نظرخواهی و کمک گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در طول فعالیت این رادیو نیز همواره از راهنمایی و همراهی های خانم‌سلیمانی بهره مند بودیم افزود: خانم سلیمانی یکی از شنونده های خوب رادیو مقاومت هستند و فعالیت های همکاران ما را رصد می کنند.

برنامه «فرمانده» به تهیه کنندگی عباس پیری و گویندگی فاطمه عباسی در مدت فعالیت رادیو مقاومت هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱۵ روی آنتن رفته و هدف آن نیز یادآوری رشادت ها و مجاهدت های سردار سلیمانی در ایران و منطقه بوده است.

شنوندگان و مخاطبان رادیو مقاومت می توانند هر پرسشی که درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ذهن دارند را از طریق برقراری تماس با شماره تلفن ارتباطات رادیو مقاومت یا شماره ١٦٢ و یا از طریق سامانه پیامکی ٣٠٠٠٠٩٥٥ مطرح کنند.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نرگس سلیمانی رادیو مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد