Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حسینی: وزنه‌برداران نزدیک مسابقات جهانی به حال خود رها شده‌اند

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری در گفتگو با رادیو ورزش گفت: به دلیل وضع نامعلوم فدراسیون، وزنه‌برداران نزدیک مسابقات جهانی به حال خود رها شده‌اند.

 سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری در گفتگو با برنامه جهان ورزش (وزنه‌برداری) گفت: هم اکنون اردبیل هستم و کارهای هیئت استان اردبیل را پیش می‌برم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشالله تا چند وقت دیگر مسابقات جوانان جهان را داریم و با همت استاندار اردبیل و کشت و صنعت مغان اردوی خوبی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: با اتفاقاتی که در فدراسیون افتاده و نامعلوم بودن وضع آن، زحماتمان بی‌ثمر بود و جوانانی که رکوردهای خوبی داشتند به حال خود رها شده‌اند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان بیان کرد: وزنه برداری به لحاظ تغذیه، استراحت و سایر مسائل هزینه‌بر است و اگر یک ورزشکار جوان به لحاظ مالی نتواند خود را ساپورت کند به مشکل برمی‌خورد.

علی حسینی با بیان اینکه وزنه‌برداران نزدیک مسابقات جهانی به حال خود رها شده‌اند، تصریح کرد: دو بازیکن به دلیل کرونا نیستند و مسابقات را یک سال به خاطر کرونا و یک سال هم به دلیل مسائل مالی نرفتند و با این شرایط در آینده نمی‌توانند در مسابقات با حریفان رقابت کنند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان افزود: بنده مسئولیت هیئت وزنه برداری اردبیل را برعهده دارم و بازیکنان را در اردبیل تمرین دادم و مسعود محرابی کمک مربی بنده در تیم ملی جوانان درخواست داد اردوی جوانان تداوم داشته باشد، اما متاسفانه وضع نامعلوم فدراسیون باعث شد این اردو تداوم نداشته باشد.

وی در پایان گفت: تیم جوانان و تیم نوجوانان با دو سه ماه اردو نمی‌توانند شایستگی خود را نشان دهند. امیدوارم به وضع تیم رسیدگی و اردوهای خوبی داشته باسیم تا تیم کشورمان در مسابقات سربلند باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین وزنه برداری مسابقات جهانی سعید علی حسینی مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان حال خود رها شده اند وزنه برداران وزنه برداری علی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند