Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان معتقد است صعود شاگردانش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ غیرممکن نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا درباره اینکه سپاهان در فصل 01-1400 در سه جبهه می‌جنگد، اظهار داشت:‌ کار کردن در تیم‌هایی چون پرسپولیس، سپاهان، استقلال، فولاد، تراکتور و ذوب‌آهن سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها باید در چند تورنمنت شرکت کنند و ایجاد فشار بر بازیکنان، مربیان، مدیران عامل و هواداران این تیم‌ها طبیعی است. همه این عوامل از ابتدا باید با واقعیت این کار سخت کنار بیایند. باید ادامه داد و درست برنامه‌ریزی کرد. باید امیدوار باشیم و به خدا توکل کنیم تا همه چیز خوب پیش برود.

وی در مورد همگروهی سپاهان با الدحیل و پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: گروه ما نسبتاً سخت است، اما صعود از این گروه غیرممکن نیست. سپاهان تیم خوبی است و شرایط ساختاری خوبی دارد. باشگاه تلاش خود را برای گرفتن میزبانی بازی‌های گروه D می‌کند و اگر میزبانی را بگیریم، شرایط‌مان خیلی بهتر می‌شود. با تیم‌های خوب و قابل احترامی همگروه هستیم. امیدوارم مشکل تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس حل شود تا آنها در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند.

لیگ قهرمانان آسیا| فولاد و سپاهان حریفان خود را شناختند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره فشردگی تقویم این تیم بیان کرد: هنوز اعلام نکرده‌اند نیم‌فصل دوم از چه زمانی آغاز می‌شود. تیم‌هایی که شرایط و برنامه‌ریزی بهتر و نفرات بیشتری دارند، می‌توانند به خوبی از مراحل عبور کنند. تیمی مانند فولاد که با پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی مواجه بود، بازیکنان زیادی ندارد. اگر کل سال را با نفرات خاصی ادامه بدهیم، قطعاً به مشکل می‌خوریم. باید نفرات جایگزین داشته باشیم تا به بازیکنان اصلی استراحت بدهیم. در این شرایط می‌توانیم به خوبی از مراحل عبور کنیم.

نویدکیا که با برنامه «شب‌های فوتبالی» گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: تیم‌های بزرگ جهان سالی 60 بازی می‌کنند و این موضوع به برنامه‌ریزی خوب و بازیکنان کافی برمی‌گردد. این بازیکنان باید استراحت کنند و برای بازی‌های بعدی آماده شوند. این کار را تا جای ممکن انجام دادیم و در پایان نیم‌فصل باید صحبت‌هایی با مربیان، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل درباره نقل‌وانتقالات داشته باشیم. باید سال را با برنامه‌ریزی خوبی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا محرم نویدکیا سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان آسیا محرم نویدکیا سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم

ایسنا/کرمان سرمربی مس رفسنجان گفت: برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی به تلاش زیاد بازیکنانش نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، امشب در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: همه بازی‌های جام حذفی حکم فینال دارد، چون شما شانس دیگری ندارید و به همین خاطر، بازی حساسی خواهد بود. در جام حذفی مهم نیست که به چه تیمی می‌خورید. مهم این است که اگر ببازید کلاً باید یک جام را کنار بگذارید و به همین علت برای همه تیم‌ها، بازی‌ها مهم است.

او گفت: تیم پیکان تیم فوق‌العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم داشته است.نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌ و امتیازات خیلی خوبی گرفته‌اند. در بازی قبلی در لیگ هم از ما امتیاز گرفتند. این نشان می‌دهد که بازی فوق‌العاده سختی در پیش‌رو داریم. باید با تمرکز بالا و برنامه‌ریزی به مصاف حریف برویم و تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه هر دو تیم این شانس دارند افزود: با شناختی که از تیم پیکان داریم و بازی‌هایی که از آنها دیده‌ایم می فهمیم که این بازی هرگز برای ما راحت نیست. دیداری فوق‌العاده سنگین است که امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم