Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه استان با اشاره به تداوم بارش برف در نقاط مختلف استان، گفت: هم اکنون تردد در محورهای اورامانات و گردنه‌های استان به علت شدت بارش تنها با زنچیر چرخ امکان پذیر است. - اخبار استانها -

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: رانندگان برای تردد در محورهای پاوه، جوانرود و روانسر و همچنین اسلام آبادغرب تا گردنه سرمیل، روستای داربادام تا گردنه قلاجه، گردنه مله ماس و گردنه خسروآباد حتما باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تداوم بارش برف در محورها و نقاط یاد شده افزود: رانندگان توجه داشته باشند در شرایط کنونی تردد بدون زنجیر چرخ از آن‌ها امکان پذیر نیست.

دستغیب عنوان کرد: در بقیه جاده ها نیز شاهد بارش پراکنده برف و باران هستیم و همچنین مه گرفتگی مقطعی نیز در برخی محورها رخ می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به لغزنده بودن جاده‌ها و کندی حرکت خودروها، افزود: عملیات برف روبی و نمک پاشی نیز برای تسهیل در عبور و مرور وسایل حمل و نقل عمومی انجام شده است.

گزارش تسنیم از آخرین وضعیت بارش‌های سیل آسا در لرستان/ قطع راه ارتباطی 100 روستا‌/ راهدارخانه‌ها‌ ‌تجهیزات برف‌روبی ندارند + فیلمبرف و سرما مدارس شهرستان ازنا را تعطیل کردارتفاع برف در برخی از مناطق استان لرستان به یک متر می‌رسد

وی گفت: 20 تیم اصلی و پشتیبان پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده های استان حضور دارند تا در مواقع لزوم به یاری مردم بشتابند و در عین حال با خوردوهای متخلف نیز برخورد شود.

دستغیب با بیان اینکه رانندگان حتما باید حین تردد در همه محورهای استان زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا در مواقع لزوم از آن ها استفاده کنند افزود: با توجه به تداوم بارش ها تا پایان هفته جاری رانندگان حتما نسبت به همراه داشتن تجهیزات گرمایشی هنگام سفر اقدام کنند.

وی گفت: اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاکن و لاستیک خودرو، پر بودن باک بنزین و روشن کردن چراغ های مه شکن خودرو هنگام رانندگی در هوای مه آلود از جمله مواردی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

دستغیب نسبت به سرعت و سبقت های غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب به رانندگان هشدار داد و گفت: توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خصوصا به مناطق اورامانات در این شرایط خودداری شود.

انتهای پیام/832/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و هوا آب و هوا زنجیر چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته، ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، ایمن‌سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی اظهار کرد: سال گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ایمن‌سازی و مشکل ۳۱ نقطه پرحادثه رفع شده است.

وی افزود: ۹ نقطه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکیپ‌های امانی راهداری در حال رفع و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه در راه‌های فرعی، روستایی و سایر نقاط با احتمال وقوع حادثه هستند که طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد بر مصوبات در شهرستان‌ها ایمن سازی انجام شده است.

کهریزی اضافه کرد: در شهرستان پاوه ۱۰ نقطه، اسلام‌آباد غرب ۴ نقطه، دالاهو ۳ نقطه، روانسر یک نقطه، ثلاث باباجانی ۳ نقطه، جوانرود ۳ نقطه، سرپل ذهاب ۳، هرسین ۲ و شهرستان کرمانشاه دو نقطه ایمن‌سازی شده است.

وی اضافه کرد: شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی اهمیت بالایی دارد و امروزه معیارهای استانداردسازی محورها تغییر کرده است؛ بنابراین باید نقاط خطرساز در محورهای مواصلاتی به صورت مستمر شناسایی و برنامه‌ریزی برای رفع و اصلاح آن‌ها در اولویت قرار گیرد، زیرا این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، در کاهش تصادفات جاده‌ای نیز نقش بسزایی دارد.

کد خبر 748785

دیگر خبرها

  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی