Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از منابع رسمی پاکستان، با ورود سویه جدید کرونا اومیکرون در شهرهای مختلف این کشور وضعیت پایدار شیوع این بیماری دوباره شکننده شد و آمار ابتلا به ویروس کووید-۱۹ از نوع اومیکرون در پاکستان شدت گرفت.

ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا در پاکستان (NCOC) امروز اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ابتلای ۴ هزار و ۳۴۰ نفر به کرونا ثبت شد و ۷ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاکستان برای اولین بار پس از پنج ماه وضعیت پایدار در شیوع کرونا، ابتلای بیش از ۴ هزار نفر به این ویروس ثبت شد، این درحالی است که دولت از اوج گرفتن مجدد کووید-۱۹ نگران است و خواستار پیروی کامل مردم از مقررات بهداشتی و اجتناب از بی‌توجهی به جدی بودن تبعات همه گیری کرونا به ویژه سویه جدید آن شده است.

منابع رسمی پاکستان اعلام کردند: ۷۸۱ بیمارکرونایی در این کشور در وضعیت بحرانی قرار دارند و با شیوع اومیکرون هم اکنون میزان ابتلا مردم به ویروس کرونا ۸. ۷۱ درصد ثبت شده است.

موج جدید شیوع کرونا در پاکستان باعث شده تا ستاد ملی مدیریت در این کشور برخی از تمهیدات بهداشتی را دوباره اعمال کند و از طرفی احتمال تعطیلی موقت مراکز صنعتی و تجاری در شهرهای بزرگ مانند کراچی، لاهور و اسلام‌آباد برای جلوگیری از سرعت شیوع کرونا نیز قوت گرفته است.

از زمان شیوع کرونا در پاکستان (یعنی از هفتم اسفندماه ۹۸) تا کنون ۲۹ هزار و ۱۹ نفر از بیماران کرونایی جان سپردند. در مجموع یک میلیون و ۳۲۸ هزار ۴۸۷ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

بیش از ۷۶ میلیون و ۶۴۹ هزار نفر در پاکستان به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شده و تاکنون ۱۰۱ میلیون و ۴۵۷ نفر دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اومیکرون پاکستان پروندهٔ خبری اومیکرون ؛ سویه تازه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اومیکرون پاکستان ویروس کرونا اومیکرون پاکستان کرونا در پاکستان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن